هدف شهید آیت‌الله رئیسی خدمت به مردم بود

امام جمعه اصفهان گفت: شهید آیت‌الله رئیسی یک انسان با اخلاق و مؤمن بود و خستگی نمی‌شناخت، اما بعضی مواقع حاشیه‌ها او را اذیت می‌کرد.

امام جمعه اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه این شهر گفت: هدف شهید آیت‌الله رئیسی خدمت به مردم بود و این موضوع باید مکتب هر مؤمنی باشد.


آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد افزود: امروز شاهدیم دشمنان نظام جمهوری اسلامی در حال تلاش برای ایجاد فاصله میان روحانیون و مردم و دولت هستند.


او با گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان واقعه هفتم تیر گفت: خدمت، افتخار تمام انسان‌های مؤمن و پیامبران بوده است، همچنین تمام پیامبران خدمت‌گزار و راهنمای مردم بودند و مردم را از سختی‌ها نجات می‌دادند.


طباطبایی‌نژاد با بیان اینکه دروغ یکی از ضرر‌های زبان است، گفت: ضرر شراب از نظر اجتماعی کمتر از دروغ است، زیرا دروغ موجب نابودی رابطه‌ها می‌شود.


او ادامه داد: دروغگو شخصیت اجتماعی خود را خورد می‌کند و تبدیل به یک انسان بی‌شخصیت می‌شود، همچنین دروغ شخصیت انسان را برهم می‌زند.


امام جمعه اصفهان با بیان اینکه دروغ در شهادت نیز یکی از انواع دروغ است، گفت: شهادت دروغ موجب نابودی عدالت می‌شود، همچنین قوه قضائیه در حال حاضر گرفتار شهادت‌های دروغ است، زیرا قاضی باید از سخنان افراد متوجه حق شود.


آیت الله طباطبایی‌نژاد با اشاره به سخن امام صادق (ع) افزود: برای شناخت افراد نباید نگاه به طول رکوع و سجده آن کنیم، بلکه باید به سخنان، راستگوئی و امانتداری او نگاه کنیم، همچنین ذکرگویی و طول رکوع و سجده دلیل بر خوبی انسان‌ها نیست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.