امام جمعه کرج:

به لطف پروردگار مشارکت خوبی در انتخابات داریم

نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به حضور حماسی ملت ایران در عرصه های مختلف گفت: به لطف پروردگار در این دوره از انتخابات نیز شاهد مشارکت خوبی از سوی مردم هستیم .

آیت الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج با قدردانی از حضور حماسی مردم در پای صندوق های رای گفت: انتظار می رود مردم بیش از پیش برای حضور در پای صندوق های اخذ رای بشتابند و مشارکت را به ساعات پایانی انتخابات موکول نکنند.

وی ادامه داد: مردم به قصد قرب الهی آرای خود را به صندوق ها بریزند و دیگران را نیز تشویق کنند تا با شوق و نشاط شرکت کنند؛ حضور حماسی مردم در انتخابات دوستان را شاد و دشمنان را ناکام و غمگین خواهد کرد.

آیت الله حسینی همدانی گفت: پیش بینی می شود مردم با شور و نشاط وارد عرصه شوند و مشارکت خوبی را خواهیم داشت از خدای تعالی را می خواهیم شخص اصلح و مفید به حال کشور منتخب مردم باشد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز اظهار کرد: البته این روزها حرف هایی زده شد و باید در زمان مناسب مسائل تبیین شود؛ همانطور که رهبر انقلاب فرمودند مردم به اصلح رای بدهند.

امام جمعه کرج گفت: در این روزها جریانات سیاسی جوری دیگر کردند که امروز در این زمینه جای حرف زدن نیست اما با سرانگشت مردم انتخاب رقم زده می شود؛ انتخاب به مردم و اراده آنان در این مسیری که قدم بر می دارند بستگی دارد به طور حتم آینده نگری خواهند داشت.

آیت الله حسینی همدانی تاکید کرد: مردم انقلابی ایران هر لحظه فریادشان علیه آمریکا پرطنین است ؛ این روز ها همگان شاهد جنایات دست پرورده آمریکا در غزه هستند و جنایات کاخ سفید را محکوم می کنند.

وی ادامه داد: امروز تنها مکتبی که می تواند از حقوق بشر بگوید اسلام است؛ فارغ از دین، آِیین و رنگ برای انسان ها کرامت قائل است و بین ارزش های انسانی نیست؛ در فرهنگ غرب همه حقوق خانواده از بین رفته است خانواده را با اسناد سند 2030 از بین می برند و حقوق افراد را نادیده می گیرند؛ الگو های منحرف جنسی را ترویج و حمایت می کنند تا کانون خانواده را از بین ببرند؛ از نظر اسلامی نهاد خانواده بستر سعادت یا شقاوت است.

امام جمعه کرج گفت : کاملا محسوس است که بر علیه خانواده ننگ بزرگ عالمگیر راه انداخته اند؛ خانواده ریشه جوامع بشری است و ارزش های فطری و اولین مرکز تعلیم و تربیت خانواده است که تلاش می کنند آن را از بین ببرند تا بتوان زمینه سلطه گری هوا و هوس را برای سلطه گری انسان ها فراهم کنند .

وی تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدارشان با بانوان فرمودند که غربی ها خانواده ها را متلاشی کردند و خانواده سلول اصلی جامعه است .

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.