شهردار مشهد:

مشارکت مردم در انتخابات پررنگ است

شهردار مشهد گفت: مشارکت و حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رای در این کلانشهر از لحظات نخستین آغاز رای گیری پررنگ و پویا است.

محمد رضا قلندر شریف روز جمعه در حاشیه بازدید شعب اخذ رای در مشهد گفت: ملت ایران و به خصوص مردم خطه خراسان و مشهد در همه ادوار پای نظام و انقلاب بوده اند.

وی اضافه کرد: مردم هوشیار مشهد در گلوگاه های مختلف با همه وجود در صحنه بوده اند که این حضور ستودنی است.

شهردار مشهد ادامه داد: امروز نیز در ادامه بدرقه بی نظیر شهدای خدمت، شهروندان مشهدی در انتخابات ریاست جمهوری حضور پررنگ داشته و از ابتدای صبح در صفوف اخذ رای حاضر شده‌اند.

قلندر اظهار امیدواری کرد: با انتخاب فرد اصلح برای مدیریت اجرایی کشور، مسیر توسعه کشور ادامه یابد و دشمنان نظام و انقلاب نیز مانند همیشه در رسیدن به اهداف شوم شان ناکام بمانند.

فرایند رای‌گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ۸۴ حوزه انتخابیه خراسان رضوی، شامل ۵۰ بخشداری مستقل و ۳۴ فرمانداری این استان از ساعت هشت صبح امروز همزمان با سراسر کشور آغاز شده است.

از مجموع چهار هزار و ۵۶۷ شعبه اخذ رأی مستقر شده در جای جای خراسان رضوی، سه هزار و ۵۰۸ شعبه ثابت، هزار و ۵۹ شعبه سیار و همچنین ۲ هزار و ۸۲۱ شعبه شهری و هزار و ۷۴۶ شعبه ویژه مناطق روستایی است، در این دوره از انتخابات ۶ میلیون و ۱۵۰ هزار تعرفه اخذ رای به خراسان‌ رضوی اختصاص یافته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.