حضور مردم خراسان رضوی در انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری از میانگین کشوری بیشتر است

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد گفت: بنا به اخبار رسیده حضور حداکثری و مشارکت مردم مشهد و استان خراسان رضوی در انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری تا کنون از میانگین کشوری بیشتر است که این جای قدردانی دارد.

آیت الله سید احمد علم الهدی روز جمعه همزمان با برگزاری انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری با حضور در مسجد "بناها" در نزدیکی حرم مطهر رضوی و پس از انداختن رای خود در صندوق اخذ رای در جمع خبرنگاران گفت: امید است مردم با بصیرتی که دارند نامزدی را برای ریاست جمهوری انتخاب کنند که امین و مورد اعتماد باشد چرا که قرار است سرنوشت خود، خانواده و آینده کشور را به او بسپرند.

وی ادامه داد: امین و مورد اعتماد بودن نامزد انتخاباتی از دیگر ویژگی های یک نامزد اصلح مهمتر است چرا که سرنوشت افراد بسیاری به او سپرده می شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: در انتخابات ریاست جمهوری و در حالت عادی یک سال زمان برای تامین امکانات و تسهیلات وجود دارد اما برای انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری کمتر از یک ماه زمان فرصت باقی بود اما در مشهد و استان خراسان رضوی امکانات و تسهیلات برای برپایی این دور از انتخابات به خوبی فراهم شده است که جا دارد از مسوولان و دست اندرکاران قدردانی و تشکر شود.

به گزارش ایرنا فرایند رای‌گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ۸۴ حوزه انتخابیه خراسان رضوی، شامل ۵۰ بخشداری مستقل و ۳۴ فرمانداری این استان از ساعت هشت صبح امروز همزمان با سرسر کشور آغاز شده است.

از مجموع چهار هزار و ۵۶۷ شعبه اخذ رأی مستقر شده در جای جای خراسان رضوی، سه هزار و ۵۰۸ شعبه ثابت، هزار و ۵۹ شعبه سیار و همچنین ۲ هزار و ۸۲۱ شعبه شهری و هزار و ۷۴۶ شعبه ویژه مناطق روستایی است، در این دوره از انتخابات ۶ میلیون و ۱۵۰ هزار تعرفه اخذ رای به خراسان‌ رضوی اختصاص یافته است.

برچسب ها: انتخابات ، حضور مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.