استاندار سمنان؛

فرایند رای‌گیری در تمامی شعبه‌ها به موقع آغاز شد

هاشمی گفت: تمامی شعبه‌های اخذ رای در استان عملیات رای‌گیری را از ساعت هشت صبح امروز همزمان با سراسر کشور به موقع آغاز کردند.

هاشمی  پس از شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مسجد المهدی(عج) سمنان گفت: ستاد انتخابات استان پس از ابلاغ وزیر کشور، همه زیرساخت‌های لازم را برای خلق حماسه سیاسی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیر فراهم کرد.

وی یادآور شد: بر این پایه، ۶۹۱ شعبه اخذ رای شامل ۵۲۳ شعبه ثابت و ۱۶۸ سیار در سراسر استان سمنان پیش‌بینی شد که ۴۷۶ شعبه شهری و ۲۱۵ شعبه روستایی است.

استاندار سمنان با اشاره به حماسه‌آفرینی مردم استان سمنان در انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ و استقبال از آیت‌الله سیدابراهیم رییسی شهیدجمهور و اعضای کابینه دولت سیزدهم در فروردین ۱۴۰۳ اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب آبان ۱۳۸۵ در سفر به سمنان فرمودند که «همه خلقیات خوب در وجود همه مردم استان سمنان وجود دارد» و امیدواریم قشرهای مختلف مردم این دیار بار دیگر با لبیک به فرامین رهبری معظم انقلاب، حضور ارزشمندی در انتخابات داشته باشند.

هاشمی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و دیگر شهدای خدمت و ابراز خرسندی از امنیت پایدار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان سمنان، از تلاش‌ هیات‌های اجرایی و نظارت و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی و اهالی رسانه قدردانی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.