شهداد گرم‌ترین صبح در کشور

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: صبح امروز شهداد با دمای ۳۹درجه سانتیگراد گرم‌ترین صبح را در کشور داشت.

امین دریافر با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان صاف تا کمی ابریست، گفت: تا اواسط هفته آینده در ساعات بعدازظهر ضمن افزایش ابر در ارتفاعات مرکزی، مناطق جنوبی و غربی استان بارش رگبار پراکنده باران دور از انتظار نیست.

 وی با بیان اینکه طی این مدت وزش باد و گردوخاک را در سطح استان داریم، افزود:از استان‌های یزد، خراسان شمالی و سیستان و بلوچستان انتقال ریزگرد به سمت استان داریم که با توجه به خیزش گردوخاک و انتقال ریزگرد در مناطق شمال، شمال غربی، مرکز وجنوب شرقی استان وزش باد نسبتا شدید به همراه گردوخاک در مناطق دورازانتظارنیست لذا کاهش کیفیت هوا، انتقال ریزگرد، خیزش گردوخاک و کاهش دید افقی در این مناطق دور از انتطار نیست. 

دریافر بیان داشت: از لحاظ دمایی تداوم هوای گرم و تا روز چهارشنبه روند افزایشی دما را درسطح استان داریم.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: شهداد طی ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۴۸ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین و لا له زار با دمای ۱۳
 درجه سانتیگراد خنک‌ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده اند.

دریافر حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۲۴ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۳۸ درجه سانتیگراد می‌رسد.

وی گفت:صبح امروز شهداد با دمای ۳۹درجه سانتیگراد گرم‌ترین صبح را در کشور داشت.

برچسب ها: هواشناسی ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.