رکوردزنی بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان در صدور اسناد مالکیت

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان از رکوردزنی این نهاد در صدور اسناد مالکیت روستایی و شهری به نسبت سنوات گذشته خبر داد.

مصطفی بیک مداح اظهار داشت: سهمیه صدور سند سیستان و بلوچستان در سال گذشته یک  هزار و 444 جلد سند بوده اما بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فراتر از این تعهد عمل کرده و پنج هزار و 49 جلد سند مالکیت در این مدت صادر شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سیستان و بلوچستان گفت: سال گذشته در مجموع پنج هزار و 49 جلد سند صادر شده که از این تعداد یک هزار و 461 جلد سند شهری و سه هزار و 588 جلد سند روستایی است.

وی افزود: در سه ماهه ابتدای سال جاری نیز 773 جلد سند صادر شده که 230 جلد شهری و 543 جلد روستایی بوده است.

بیک مداح عنوان کرد: از دفتر مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تا شعب سطح استان ، مردم و اداره ثبت اسناد و املاک، برای موفقیت این خدمت پای کار بودند و در سال جاری نیز تلاش می‌شود همچون سال گذشته در موضوع صدور سند بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی با اشاره به مزایای صدور سند گفت: برای پایداری جمعیت روستاها و شهرهای کوچک اثرگذار است و میتوان از مزایای ضمانت آن در دیگر قسمت‌ها بهره‌مند شد. شمال استان در صدور سند پیشتاز است چرا که استقبال مردمی بیشتر بوده و هم اراضی مستثنیات هستند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: با دیگر بخش‌ها در تعامل بوده و حتی تفاهم‌نامه جهت تسریع در امور به امضا رسیده است و این موضوع کمک کرده تا کاربری‌های مذهبی، خدماتی، آموزشی و ... سند دریافت کنند.

بیک مداح در پایان گفت: عهده‌دار اجرای بخشی از قانون الحاق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است، اما بخشی دیگر پای کار آمدن مردم و ادامه همکاری های اداره ثبت اسناد و املاک است. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار