شور انقلابی مشهدی‌ها در پای صندوق‌های رای

همزمان با آغاز چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری، شعب اخذ رای در مشهد و خراسان رضوی مملو از جمعیت است و همه برای انتخاب رییس‌جمهور چهار سال آینده خود به پای صندوق‌های رای آمده‌اند.

شور انقلابی مردم و ادای تکلیف نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی هدفی است که مردم مشهد و خراسان رضوی را به پای صندوق‌های رای آورده تا حماسه‌ای دیگر را در هشتمین روز تیرماه سال ۱۴۰۳ به ثبت برسانند و بار دیگر در تعیین سرنوشت خود نقش‌آفرینی کنند.

پر شورترین صندوق های رای انتخابات ریاست جمهوری در ساعات کنونی مربوط به حرم مطهر امام رضا(ع) بوده و مردم شهیدپرور و انقلابی مشهد ضمن عرض ارادت نسبت به ساحت مقدس امام رضا(ع) در حال انداختن رای خود در صندوق‌ها هستند.

همان طور که رهبر معظم انقلاب بارها متذکر شده‌اند، مشارکت در انتخابات موجب تقویت جمهوری اسلامی ایران می‌شود و این حضور با ایستادگی و استقامت سبب تامین منافع جبهه مقاومت و جهان اسلام خواهد شد.

شور مردم انقلابی مشهد پس از استقبال از نامزدهای خود در ششم تیرماه، دیروز در چهلمین روز از شهادت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان در سانحه هوایی ورزقان تبلور دیگری داشت، آنان که با آه و اشک یاد آن شهید والامقام را گرامی داشتند، عزم خود را برای شرکت در انتخابات و ثبت حضورشان در این همه پرسی بزرگ جزم کرده‌اند تا میثاقی دیگر با آرمانهای نظام اسلامی ببندند.

روش حکمرانی و ریاست شهید آیت الله رییسی ویژه بود، چرا که وی همواره از عدالت و مستضعفان جانبداری می‌کرد، امروز که آن شهید والامقام در میان ما نیست و مردم ناگزیر به انتخاب رییس جمهور دیگری شده‌اند، امید دارند نام فردی از این صندوق‌ها بیرون آید که مدافع مظلومان، رافع مشکلات مردم و حرکت در مسیر رشد اقتصادی و اعتلای جمهوری اسلامی ایران باشد.

رییس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: رای گیری چهاردهین دوره انتخابات ریاست جمهوری راس ساعت هشت صبح روز جمعه با فعال شدن ۹۸ درصد از چهار هزار و ۵۶۷ شعب اخذ رای در این استان آغاز شده و چهار هزار و ۵۶۷ شعبه اخذ رأی در این استان مستقر شده‌ است.

سید هادی طباطبایی افزود: از مجموع شعبه های مذکور، سه هزار و ۵۰۸ شعبه ثابت، هزار و ۵۹ شعبه سیار و همچنین ۲ هزار و ۸۲۱ شعبه شهری و هزار و ۷۴۶ شعبه ویژه مناطق روستایی است.

خراسان رضوی با حدود هفت میلیون نفر جمعیت افزون بر چهار میلیون و ۹۰۰ هزار واجد شرایط رای دادن دارد، مشارکت مردم این استان در دوره قبلی انتخابات در ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ به رشد ۱۶ درصدی همراه بوده و به طور قطع با توجه به اهمیت این دوره از انتخابات، میزان مشارکت مردم خراسان رضوی در این انتخابات از رشد قابل ملاحظه برخوردار خواهد بود.

برچسب ها: انتخابات ، رای گیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.