مخبر:

امیدواریم شاهد حضور پرشکوه مردم پای صندوق‌های رای باشیم

سرپرست ریاست جمهوری با حضور در محل ستاد انتخابات کشور رای خود را به صندوق انداخت.

محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری در جریان برگزاری چهاردهمین  دوره انتخابات ریاست جمهوری  با حضور در محل ستاد انتخابات کشور رای خود را به صندوق انداخت.

او در جمع خبرنگار اظهار داشت: برنامه ریزی های انتخابات ریاست جمهوری در همه ادوار از یکسال پیش از موعد صورت گرفته است، اما به دلیل حادثه تلخ برای رئیس جمهور شهید و همراهانشان وزارت کشور موظف بود طی پنجاه روز انتخابات را برگزار کند و تا کنون روند برگزاری بسیار خوب بوده است.

مخبر خاطرنشان کرد: انتخابات یک موضوع فرا بخشی است و نهادهای مختلفی درگیر آن هستند، اما اساس کار با وزارت کشور است که انصافا باید نمره قابل قبولی به وزارت کشور در این انتخابات بدهیم.

وی افزود: تا کنون دستگاه های اطلاعاتی و انتظامی نیز عملکرد خوبی داشته اند، ما از اول انقلاب چنین فشردگی برای برگزاری انتخابات نداشته ایم و شاید برای اولین بار است که این وضعیت را تجربه می کنم.

مخبر تصریح کرد : البته مردم هم متاثر هستند از شهادت رئیس جمهور و هیأت همراهشان و قطعا حماسه می آفرینند در این انتخابات.

وی افزود: فقدان رئیس جمهور شهیدمان در جای جای کشور حس میشود. فکر نمیکردیم که همچین روری را شاهد باشیم. امیدواریم با انتخاب مناسب مردم این مسیر ادامه یابدیک وظیفه ای مردم دارند و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند حماسه تشیع شهدا از انتخابات هم رخ خواهد داد و امیدواریم شاهد حضور پرشکوه مردم در پای صندوق های رای باشیم. همواره مردم در وظایفی که داشتند با شکوه حاضر شدند، دولت و حاکمیت هم وظایفی دارد مبنی بر اینکه بستر این حماسه و حضور را باید فراهم کند. 

مخبر در پایان گفت:خوشبختانه صندوق ها و شعبات مناسب انتخاب شده است به گونه ای که در هیچ یک از نقاط کشور خلع را شاهد نیستیم. از همه دستگاه اداری کشور صمیمانه تشکر میکنم. در بخش امنیت انتخابات هم خوب فراهم شدخ است و هیچ نگرانی در این زمینه نداریم. مقام معظم رهبری رای مردم را حق الناس میدانند و مراقبت از این رای را بر عهده دولت قرار داده است، البته روش رای گیری در ایران به گونه ای نیست که بشود به انحراف برود. در هر نقطه و هر شعب اخذ رای کاندیدا میتوانند نماینده داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۰۸ تير ۱۴۰۳
فعلا که خوب یوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۰۸ تير ۱۴۰۳
آرزو بر جوانان عیب نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۰۸ تير ۱۴۰۳
من به آینده خیلی امیدوارم شهید جمهور راه را هموار کردند
Italy
ناشناس
۱۱:۲۵ ۰۸ تير ۱۴۰۳
امیدواری چیزه خوبیه
آخرین اخبار