گرامیداشت چهلمین روز شهادت رئیس جمهور شهید در حسینیه حضرت صاحب الزمان (عج) محمود آباد یزد برگزار شد.

 محمد حسین رحیمی نصب مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان یزد گفت: مراسم چهلمین روز شهادت رئیس جمهور و همراهانشان که به همت خادمیاران رضوی شهرستان یزد برگزار شد، با شب شهادت شهدای هفتم تیر و شهید آیت الله صدوقی (رحمت الله علیه) همراه شد.

وی افزود: ما با داشتن آرم و نشان خادمیاری امام رضا (ع) در واقع نشان از ولایتمداری و تبعیت از ولایت را به همراه داریم که اهمیت عید غدیر نیز نشان و حجتی در پذیرش و تبعیت ما از ولایتمداری آقا امیرالمومنین علی (ع)  است.

رحیمی نصب  تأکید کرد: اگر ما به فرامین رهبر معظم انقلاب با دقت گوش فرا دهیم، منویات و ملاک‌های مطرح شده مقام معظم رهبری در خصوص فرد اصلح، ما را در انتخاب فردی اصلح و شایسته به عنوان رئیس جمهور برای چهار سال سکانداری قوه مجریه بسیار مهم و اثرگذار خواهد بود.

مراسم چهلمین روز شهادت خادم الرضای شهید حضرت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان در سانحه هوایی اردیبهشت با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین فرازی نیا مشاور تولیت آستان قدس رضوی، نوحه سرایی و اجرای گروه سرود و همچنین حضور جمعی از خادمیاران و اقشار مختلف مردم شهید پرور، در حسینیه صاحب الزمان (عج) محله محمود آباد یزد برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.