اسکان بیش از ۲ هزار نفر روز در ستاد اسکان فرهنگیان خراسان جنوبی 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از اسکان ۲ هزار و ۲۰۶ نفر روز در ستاد اسکان آموزش و پرورش از ۲۵ خرداد ماه تاکنون خبر داد.

موسوی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به فعالیت ۱۰ پایگاه اسکان در شهرستان‌های استان، گفت: ۱۴ مدرسه با ۱۰۴ کلاس درس به منظور اسکان میهمانان فرهنگی استان در دو قالب ویژه و  الف تجهیز و آماده شده اند.  

او افزود: طرح اسکان تابستانی ویژه فرهنگیان و خانواده‌های درجه یک آنها است و فرهنگیان شاغل و بازنشسته رسمی، پیمانی و قراردادی، همچنین مدارس غیردولتی و کانون‌های پرورش فکری که امکان احراز هویت در سامانه را داشته باشند با ارائه کارت شناسایی یا معرفی‌نامه از ادارات مناطق، امکان استفاده از طرح را دارند.  

موسوی نژاد با اشاره به اینکه در تابستان امسال، بیش از یکصد نفر از فرهنگیان آموزشی و اداری استان با پایگاه‌های اسکان تابستانه آموزش و پرورش همکاری می‌کنند، عنوان کرد: در تیر امسال ۳۰ خانوار به میزان ۳۰۲ نفر در پایگاه‌های اسکان آموزش و پرورش پذیرش و در مدارس اسکان یافته اند.   

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی ادامه داد: ثبت‌نام طرح اسکان تابستانه به دو صورت حضوری و غیرحضوری است و در ثبت‌نام غیرحضوری فرهنگیان می‌توانند با مراجعه به سامانه Eskan.medu.ir و از طریق درگاه خدمات الکترونیک دولت یا درگاه سها بعد از احراز هویت، ثبت‌نام و برای رزرو اتاق اقدام کنند.  

او تصریح کرد: متقاضیان با مراجعه به ستاد‌ها یا پایگاه‌های اسکان می‌توانند برای ثبت‌نام حضوری درخواست خود اقدام کنند.  

موسوی نژاد اظهار کرد: در صورت ظرفیت مراکز پس از ثبت نام فرهنگیان، امکان خدمات‌دهی به قشر‌های دیگر جامعه اعم از کارکنان لشکری، کشوری، افراد عادی با اولویت خانواده‌های شهدا و جانبازان و کسانی که پارسال ازدواج کرده یا صاحب فرزند شده‌اند با اولویت، وجود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.