نرخ مراکز اقامتی خراسان رضوی به صورت گسترده اطلاع رسانی شود

جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: نرخ مراکز اقامتی استان به صورت گسترده اطلاع رسانی ر اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی بر ضرورت اطلاع رسانی گسترده نرخ مراکز اقامتی استان تاکید کرد.

حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: با توجه به این که نظارت و کنترل کیفیت خدمات و قیمت‌ها هم چنان در اولویت قرار دارد، نرخ ارائه خدمات در مراکز اقامتی به صورت گسترده اطلاع رسانی شود.

او افزود: ضمن تشکر از خدماتی که ارائه می‌شود، هم‌چنان نظارت و کنترل خدمات و قیمت‌ها در اولویت قرار دارد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی ادامه داد: با توجه به اهمیت رضایت‌مندی زائران در جاده‌های استان، بررسی و سازماندهی مناسب خدمت رسانی در جاده‌ها انجام شود و نظارت‌ها در این حوزه هم‌افزا و هدفمند صورت گیرد.

گنابادی نژاد بیان کرد: ظرفیت‌هایی از جمله دهیاری‌ها و شورا‌های اسلامی روستا‌ها و شهر‌های در مسیر نیز برای خدمت رسانی به زائران در مسیر جاده‌های استان به کار گرفته شوند.

او با اشاره به برخی چالش‌ها در بخش تامین کالا و ارزاق عمومی به ویژه آرد و نان تصریح کرد: متناسب با نیاز هر مناسبت از جمله اربعین و دهه آخر صفر به صورت جداگانه برنامه‌ریزی و اقدام شود.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی با بیان این که ترافیک یکی از مهم‌ترین مسئله‌های زائران است، تاکید کرد: ترافیک نیازمند برنامه‌ریزی دقیق است، چرا که در برخی مواقع برنامه‌ای وجود ندارد و مسیر بدون اطلاع رسانی قبلی مسدود و زائران و مردم سرگردان می‌شوند.

گنابادی نژاد اظهار کرد: این مسئله زائران را باید صدا و سیما پیگیری کند تا برای رفع این چالش اقدام شود.

او با اشاره به مشکلاتی که در حوزه راهنمایان زائر وجود دارد، افزود: برخی اوقات پایگاه راهنمای زائر تعطیل است یا ساعت حضور راهنمایان کامل نیست و در برخی از پایگاه‌ها نیز راهنمایان زائر اطلاعات کافی و کاملی برای راهنمایی زائران را ندارند، بنابراین باید برای راهنمایی درست و دقیق زائران آموزش ببینند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.