معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش:

ملت ایران حضور در انتخابات را تکلیف الهی می‌دانند

امیر سرتیپ قربانی گفت: ملت ایران با مشارکت همگانی خود در انتخابات بار دیگر دشمنان را ناامید و مایوس خواهند کرد.

امیر سرتیپ خلبان یوسف قربانی در مراسم تجلیل از فرماندهان و کارکنان برتر هوانیروز ارتش که با حضور جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، پیشکسوتان و خلبانان و مسئولان این نیرو، با بیان اینکه تک تک کارکنان نیرو‌های مسلح، ارتش و به ویژه هوانیروز به عنوان سربازان امام زمان (عج) هستند، گفت: قطعا کسانی که برای انجام ماموریت‌ها و تامین امنیت در تاریکی شب و در سخت‌ترین شرایط پرواز می‌کنند، سرباز امام زمان (عج) و سرباز ولایت هستند.

وی با اینکه کارکنان هوانیروز در انجام ماموریت‌های خود عاشقانه عمل می‌کنند، تاکید کرد: حرکت هوانیروز رو به جلو است و قابلیت‌ها و توانایی‌های هوانیروز در حدی است که با وضعیت مناسب و به واسطه نیرو‌های متخصص و با روحیه انقلابی و با تمام توان و خدمات شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش وحدت، همدلی و هم افزایی را مهمترین مولفه در هوانیروز خواند و خاطرنشان کرد: هوانیروز پیشانی و دست بلند نیروی زمینی و کشور است و هر جا که نیاز به حضور این یگان در مشکلات و بن بست‌ها بوده، همواره در صف اول آماده جان فشانی است و این حضور پُرقدرت هوانیروز در همه صحنه‌ها جز با هم‌افزایی، ولایت‌مداری و ایثارگری‌ها میسر نمی‌شود.

امیر قربانی با تاکید بر استفاده از تخصص جوانان در پیشبرد اهداف والای کشور افزود: امروز در جمهوری اسلامی ایران پتانسیل‌های خوبی وجود دارد که متحول کننده، امنیت آفرین و ذخیره‌های آینده نظام خواهند بود.

وی افزود: اگر امروز در چهل و پنجمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با اقتدار روی پای خود ایستاده و معادلات دنیا را جابه‌جا کرده‌ایم، به علت هوشمندی و بهره‌مندی از توانمندی‌ها و پتانسیل‌های جوانان است.

وی با تاکید بر لزوم مشارکت در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، گفت: آحاد ملت ایران اسلامی حضور در انتخابات را تکلیف الهی می‌دانند و قطعا با مشارکت همگانی خود بار دیگر دشمنان را ناامید و مایوس خواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار