در مراسم گرامیداشت روز جهانی پناهنده در استان گلستان اعلام شد ایران بیش از چهار دهه با رویکردی کاملا بشر دوستانه به جامعه پناهندگان خدمت ‎رسانی کرده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی گلستان مراسم بزرگداشت روز پناهنده با حضور مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری گلستان جمعی از متنفذین، فعالان، دانشجویان، روحانیون و اساتید دانشگاهی در مجتمع چندمنظوره آموزشی فرهنگی اتباع خارجی برگزار شد.

ابراهیم اصلانی در سخنرانی این مراسم گفت: جمهوری اسلامی ایران بیش از چهار دهه با نگاهی برگرفته از اعتقادات دینی و آموزه های انسانی و متفاوت از سایر کشورها، با رویکردی کاملا بشر دوستانه به جامعه پناهندگان خدمت ‎رسانی کرده است.

وی با بیان اینکه روز جهانی پناهنده آزمونی برای تشخیص و تمایز سیاست‌های اعلامی و اعمال شده از سوی دولت‌ها در عرصه بین المللی است، تصریح کرد: روز جهانی پناهنده یادآور این مهم است که تمامی انسانها، جامعه جهانی و بویژه سازمان‌های متولی در اجرای وظایف، تکالیف و حس انسان دوستی در حمایت از میلیون‌ها انسان بی پناه و نیازمند که بنا به دلایلی مجبور به ترک خانه و کاشانه خود شده اند در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی یاری مینماید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.