وقتی کام مردم شیرین شود به کارگزاران اعتماد می‌کنند

معاون اول قوه قضائیه گفت: وقتی کام مردم شیرین شود به کارگزاران اعتماد خواهند داشت، این شیرینی باید پایدار بماند و زیرساخت‌ها به جامعه نشان داده شود.

معاون اول قوه قضائیه در آیین افتتاحیه مرکز آموزشی، تشخیصی و آزمایشگاهی پزشکی قانونی استان اصفهان، (ساختمان وعده صادق) گفت: اگر تلاش پیوسته و مشارکت نباشد زیبایی آن تجلی نمی‌کند، نظام جمهوری اسلامی بر این مبناست که در فعالیت‌های مشترکی که رقم می‌خورد تلاش‌ها نمایان شود؛ امروز شاهد زیبایی تلاش‌ها در کار مشترک پرارزش استان و کشور هستیم.


حجت‌الاسلام حمزه خلیلی افزود: با تدبیر رئیس قوه قضائیه افتتاح این مرکز عملی و شکل‌گیری آن انجام می‌شود، این کار ارزشمند با وجود اینکه برخی دست به دست ندادند انجام شد.

 خلیلی ادامه داد: اگر غفلتی صورت گرفته باید جبران شود، هر کس در این خلق این ساختمان شرکت نکرده و سنگ‌اندازی کرده خود را مدیون می‌بیند.

معاون اول قوه قضائیه بیان کرد: وقتی کام مردم شیرین شود به کارگزاران اعتماد خواهند داشت، این شیرینی باید پایدار بماند و زیرساخت‌ها به جامعه نشان داده شود، با افتتاح این مرکز گام بزرگی در راستای شادمانی جامعه برداشته شد.

او خاطرنشان کرد: برای اینکه از زیرساخت انجام شده عدالت برخیزد باید تلاش مضاعفی داشته باشیم؛ طبق فرموده مقام معظم رهبری، مجموعه قابل تعریف باید عدالت محور باشد، اگر پزشکی قانونی تلاش نکند بخشی از قوه قضائیه در ایجاد عدالت ناکام خواهد بود.

حجت الاسلام خلیلی تشریح کرد: برخی پزشکی قانونی را زبان گویای کسی که زبان ندارد می‌دانند که می‌خواهد کلامی را از درون او بیابد و به گوش برساند؛ هر کس حق او تضییع شده باید احقاق حق شود، این امر توسط قوه قضائیه ممکن است.

او افزود: آنچه بر قوه قضائیه ارسال می‌شود، حجتی برای قاضی است که قلم برآورد و آن را اجرا کند. برای تحقق عدالت نباید شب از روز بشناسیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.