دعوت مجلس خبرگان از مردم برای حضور در انتخابات

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری در پیامی از مردم شریف به ویژه جوانان ایران اسلامی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری در پیامی با دعوت از مردم شریف به ویژه جوانان ایران اسلامی به انتخابات ریاست جمهوری بر حضور حداکثری و دقت در انتخاب فرد اصلح تأکید کرد.

 متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
قال الله الحکیم: «إِنَّ اللَّهَ یَأْمُرُکُمْ أَنْ تُؤَدُّوا الْأَمَانَاتِ إِلَى أَهْلِهَا...»

ملت شریف ایران! تجربه موفق انتخابات‌های متعدد در طول دوران انقلاب اسلامی نشان داده است که انتخابات در جمهورى اسلامى ایران به معناى واقعى کلمه، نماد مشارکت مردم در سرنوشت خویش است.

اینک مردم انقلابى و امت آگاه و آزاده ایرانى یکى دیگر از صحنه‌هاى بزرگ آزمایش الهى را پیش ‏رو دارند؛ هشتم تیرماه ۱۴۰۳ روزى است که ملت غیور ایران اسلامى با انتخاب رئیس جمهوری معتقد به ارزش‌‏ها و آرمان‏‌هاى اسلامى، دردآشنا، کارآ و توانمند، ملتزم به قانون اساسى و اصل ولایت ‏فقیه و دارای درایت و مدیریت، بار دیگر سرنوشت خود را رقم خواهد زد و براى مسئولیت خطیر ریاست جمهوری اسلامی ایران فردی را برخواهد گزید که این پست‏ را امانت الهى و عرصه خدمت دانسته و از آراء مردم صیانت نماید ان‌شاءالله.

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبرى، با تقدیر و سپاس از عموم ملت به ویژه جوانان رشید ایران که خود را براى «حضورى آگاهانه» آماده ساخته‌اند با تأکید بر آرمان‌های حضرت امام «قدس سره» و بیانات حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای «مدظله العالی» که همواره بر حضور حداکثری به عنوان یک راهبرد تأکید دارند بر رعایت اخلاق سیاسى و حق ‏الناس از سوى کاندیداهاى محترم و هواداران آنها توصیه می‌کند و از همگان دعوت می‌نماید تا با بینش و بصیرت و در نظر گرفتن سوابق نامزد‌های محترم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به فرد اصلح رأى دهند تا به لطف پروردگار متعال، رئیس‌جمهور آینده با رأیى بالا، از پشتوانه قوى ‏ترى برخوردار بوده و در حلّ مشکلات کشور، توفیق بیشترى کسب نماید.

سیدهاشم حسینی بوشهری
نایب رئیس و رئیس دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار