حضور در مراسم عید غدیر نشان دهنده هویت فرهنگی مردم بر پایه دین است

نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای مراسم با شکوه عید غدیر خم و حضور گسترده خانواده‌ها نشان دهنده شکل گیری هویت جامعه بر پایه دین است.

مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی در حاشیه برگزاری مراسم چند کیلومتری عید غدیر در اهواز گفت: مردم خوزستان همیشه به عید غدیر ارادت بیشتری دارند و به لحاظ برگزاری مراسمات کارهای بی بدیلی را ارایه می‌کنند.

او افزود: در خوزستان حدود ۱۵ سال پیش مواکب به منظور ارایه یک کار نیک شکل گرفتند اما حالا به شکل بسیار بزرگی در حال اجرا است.

یوسفی با بیان اینکه اثر مادی کوتاهی این مراسمات دارد، یادآرو شد: اما تاثیر معنوی آن کم نیست و فرهنگ سازی می‌کند.

نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی می‌گوید: نمایش حکم ولایت نیز یک کار فرهنگی با کیفیت بود که به خوبی در این ایام به نمایش گذاشته شد و این نشان دهنده ظرفیت خوزستان در این زمینه است.

او همچنین اشاره کرد که همه این اقدامات خیر در حالی صورت میگیرد که خوزستان دمای بالایی را طی این رزوها تجربه میکند اما گرمای این کار خیر باز هم مردم را پای کار آورده است.

یوسفی در پایان نیز ضمن تشکر از سپاه و بسیج به دلیل برگزاری این مراسم باشکوه گفت: این نشان می‌دهد که هویت فرهنگی مردم بر پایه دین و معنویت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.