برکناری شهردار جغتای ربطی به فعالیت انتخابات ندارد

فرماندار جغتای گفت: برکناری شهردار جغتای توسط اعضای شورای اسلامی شهر، هیچ ارتباطی به فعالیت‌های اخیر انتخاباتی وی ندارد و تنها با آن همزمان شده است.

ابوالقاسم ابراهیمی فرماندار جغتای گفت: شهردار و اعضای شورای اسلامی جغتای از مدت‌ها قبل بر سر برخی مسائل با هم اختلاف پیدا کرده بودند و این اختلافات پیش از این ۲ بار به استیضاح شهردار توسط شورا منجر شده بود.

وی در عین حال اقدام اخیر شهردار جغتای و فعالیت تبلیغاتی به نفع یکی از نامزد‌های انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را اقدامی تخلف‌آمیز دانست که به موجب قانون برای رسیدگی بدان الزاماتی وجود دارد.

فرماندار جغتای فرایند استیضاح تا برکناری شهردار را زمانبر خواند و افزود: شورای اسلامی پس از هر استیضاح، مهلتی برای پاسخگویی به شهردار می‌دهد که در صورت قانع شدن، بحث استیضاح منتفی می‌شود و در صورت قانع نشدن، برای تداوم حضور و یا برکناری شهردار رای‌گیری می‌کند.

برخی رسانه‌های غرب خراسان رضوی دیروز از برکناری احمد خدایی‌نصر، شهردار جغتای توسط شورای اسلامی این شهر خبر داده و آن را با اخباری که از حمایت و فعالیت علنی شهردار به نفع یکی از نامزد‌های انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری مرتبط دانسته بودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.