جوادی: امیدوارم اعتبارات لازم برای ورزشگاه تختی تامین شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: خواهش می‌کنیم اعتبارات ما را تخصیص بدهند که بتوانیم زودتر ورزشگاه تختی را حاضر کنیم.

علی جوادی در حاشیه بازدید از ورزشگاه تختی همراه با مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبا و مدیران سازمان لیگ گفت: هیچ اعتباری برای این ورزشگاه در سال جدید نداریم. دولت و سازمان برنامه و بودجه باید کمک کند. این ورزشگاه از محل سفر‌های استانی اعتبار مصوب دارد اگر تخصیص پیدا می‌کرد، الان هیچ مشکلی نداشتیم.

وی افزود: همه کار‌های انجام شده در ورزشگاه تختی از جمله نصب صندلی‌ها، چمن، انتقال آب چاه به مخزن بتنی و حفر تأسیسات بدون اعتبار صورت گرفته است.

عضو جدید کمیته داوران فدراسیون فوتبال تصریح کرد: ما به پیمانکاران متعهد هستیم. آنها بدون اینکه پولی دریافت کنند برای ما کار انجام دادند. خواهش می‌کنیم اعتبارات ما را تخصیص بدهند که بتوانیم زودتر ورزشگاه را حاضر کنیم. موضوع همین است که اعتبار نداشتیم.

جوادی ادامه داد: ۹۰ درصد انتظارات و استاندارد‌ها تأیید شده است. ۵ یا ۶ درصد باقی مانده که بیشتر بحث زیباسازی محیطی ورزشگاه است. پیست تارتان ارتباطی با برگزاری مسابقه فوتبال ندارد ولی ما نیاز داریم که در قاب تصویر زیبایی محیطی هم داشته باشیم.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران در واکنش به صحبت‌های مدیر مجموعه ورزشی تختی درباره اعتبار ۵۰ میلیاردی ورزشگاه تختی برای آماده‌سازی ورزشگاه، گفت: این میزان تعهداتی است که به پیمانکاران خودمان داریم. باید از پیمانکاران تشکر کنم که با وجود اینکه تخصیص منابع نبوده، چون حس کردند پروژه ورزشگاه تختی، ملی است، کار را پیش بردند. اعتباری که مدیر مجموعه ورزشی اعلام کردند نیاز داریم تا ورزشگاه را با استاندارد کامل آماده کنیم.

وی با اشاره به موارد مورد بازبینی رئیس فدراسیون فوتبال و کارشناسان آن، عنوان کرد: تقریباً مواردی که رئیس فدراسیون فوتبال و نمایندگانشان با حضور در ورزشگاه تختی اعلام کردند ۱۵ مورد مشکل دارد. ۱۱ یا ۱۲ مورد از مشکلات همین حالا قابلیت رفع دارد و ۳ یا ۴ مورد باقی مانده که به زودی رفع خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار