حفاری در خوزستان تا روز انتخابات ممنوع اعلام شد

مدیر کل ارتباطات خوزستان گفت: طبق هماهنگی انجام شده با معاونت عمرانی استانداری خوزستان هر گونه حفاری مجاز و غیرمجاز تا روز انتخابات ممنوع است.

مهدی شه‌نظری مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان می‌گوید: به منظور جلوگیری از آسیب زدن به شبکه فیبرنوری و احتمال قطع شبکه ارتباطی تا روز انتخابات هیچگونه حفاری در استان نباید انجام شود.

او افزود: در این دوره از انتخابات نیز همچون انتخابات اسفندماه پارسال احراز هویت به صورت الکترونیکی در شعب انجام می‌شود.

آقای شه‌نظری اصافه کرد: اداره کل ارتباطات خوزستان با دستگاه‌های تابعه برای پایداری شبکه ارتباطی در روز انتخابات هماهنگی‌های لازم را انجام داده است.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان گفت: کشیک بندی نیرو‌ها برای نظارت بر برقراری ارتباطات در شعب اخذ رای انجام شده و همچنین رایزنی‌های لازم با دستگاه‌های مربوطه در خصوص جلوگیری از قطعی برق در روز انتخابات صورت گرفته است.

این مقام مسئول ادامه داد: با شرکت پخش فرآورده نفتی نیز به منظور تامین سوخت دیزل ژنراتور‌ها هماهنگ شده تا در صورت احتمال قطع برق از دستگاه‌های دیزل استفاده شود.

او همچنین گفت: هماهنگی با حوزه معاونت امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان برای صیانت از مسیر‌های فیبرنوری صورت گرفته تا با تدابیر اندیشیده شده، شاهد پایداری ارتباطات در انتخابات پیش رو باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.