نیکخو:

انتخاب اصلح ضامن تحقق آرمان‌های جامعه است

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه شیراز با تأکید بر ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب فرد اصلح، انتخاب فردی شایسته، متعهد و کارآمد در مسند قدرت را ضامن تحقق اهداف و آرمان‌های یک جامعه دانست.

حجت‌الاسلام والمسلمین سجاد نیکخو در نشست نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه شیراز با بیان اینکه انتخابات، تجلی مردم‌سالاری است، گفت: با توجه به پیشرفت‌های فرهنگی در هر جامعه، دو عنصر اساسی نقش حیاتی در رقم خوردن آینده‌ای روشن برای هر کشور ایفا می‌کند که در بحث انتخابات مشارکت در جامعه و انتخاب فرد اصلح مهم‌ترین موضوع به شمار می‌رود.

او با بیان اینکه انتخاب فردی شایسته، متعهد و کارآمد در مسند قدرت، ضامن تحقق اهداف و آرمان‌های یک جامعه است، افزود: به تدبیر دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها سلسله نشست‌های تخصصی با محوریت «انتخاب اصلح»، با حضور ابراهیم متقی، رئیس دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران (کارشناس میزگرد سیاسی نامزد‌های انتخاباتی) ویژه دانشجویان و اساتید دانشگاه سلسله نشست‌های تخصصی در دانشگاه شیراز برگزار شد.

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه شیراز با تأکید بر اینکه ارتباط عمیقی بین مشارکت در جامعه و انتخاب فرد اصلح وجود دارد، اظهار کرد: جامعه‌ای که در آن مشارکت حداکثری وجود داشته باشد، از بلوغ فکری و سیاسی بالایی برخوردار است و به‌دنبال انتخاب فردی اصلح برای اداره امور خود خواهد بود.

به گفته این عضو هیئت‌علمی دانشگاه شیراز، در این نشست‌ها پرسش و پاسخ‌هایی با موضوع چرایی انتخاب فردی شایسته، مطرح شد که بتوانیم در انتخابات پیش رو، جامعه دانشگاهی را نسبت به اهمیت انتخاب فرد اصلح آگاه کنیم.

نیکخو تأکید کرد: فرد اصلح کسی است که درد جامعه را بشناسد، در پی رفع مشکلات مردم باشد و در زمینه پیشرفت و آبادانی کشور گام بردارد و بتواند مانند شهید جمهور برای رفع مشکلات کشور اثرگذار باشد.

او اضافه کرد: هریک از ما به‌عنوان عضوی از این جامعه، وظیفه داریم در زمینه تقویت این دو رکن اساسی مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح تلاش کنیم، جامعه را به سمت توسعه بلوغ فکری و سیاسی هدایت کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.