بیمارستان عنبرآباد روی ریل پیگیری

بیمارستان عنبرآباد که پس از ۱۳ سال تنها ۳۲ درصد پیشرفت داشته برای تسریع در روند اجرا با دستور قاطع وزیر روی ریل پیگیری و تعیین تکلیف قرار گرفت.

نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: معطل ماندن پروژه احداث بیمارستان عنبرآباد از مهم‌ترین دغدغه‌های بنده به واسطه سرگردانی مردم حوزه انتخابیه ام برای استفاده از خدمات درمانی بود که با پیگیری‌های صورت گرفته و تذکر از تریبون مجلس تسریع در روند اجرایی این بیمارستان را با جدیت دنبال کردم.
 
بهنام سعیدی افزود: طی چند روز گذشته با دستور عین الهی وزیر بهداشت، بیمارستان عنبرآباد که پس از ۱۳ سال تنها ۳۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته برای تسریع در روند اجرا با دستور قاطع وزیر روی ریل پیگیری و تعیین تکلیف قرار گرفت.

وی ضمن تشکر از عنایت عین الهی وزیر بهداشت تصریح کرد: یقینا با دستور قاطع وزیر و پبگیری رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت روند احداث این پروژه بیمارستانی سرعت می‌گیرد.

سعیدی به ایجاد پایگاه اورژانس هوایی در جیرفت و هزینه‌های این مجموعه اشاره کرد و گفت: با توجه به گستردگی و بروز حجم تصادفات، انتقال مادران باردار و بیماران از مناطق صعب العبور لزوم حضور اورژانس هوایی در جنوب کرمان ضروری است و بایستی با تامین به موقع اعتبارات پروازی بالگرد این مهم در منطقه به نحو مطلوب برای خدمت رسانی به مردم مدیریت شود.

وی از دستور وزیر بهداشت برای تامین اعتبار و منابع مورد نیاز به رئیس اورژانس کشور خبر داد.

نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم خدمت رسانی بهتر به منظور شبانه روزی کردن مراکز جامع سلامت در بخش‌های اسفندقه، اسماعیلی (بلوک) و جبالبارز و مشکلات درمانی مردم این مناطق با دستور وزیر بهداشت برای تامین اعتبار شبانه روزی کردن این مراکز اقدام شد که رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت بایستی پیگیری مستمر این روند را تا حصول نتیجه دنبال کند.
 
سعیدی با بیان اینکه کمبود پرستار ویژه بخش وی آی پی بیمارستان امام خمینی (ره) جیرفت که در آستانه تعطیلی قرارگرفته بود، از دیگر موارد درخواستی از وزیر بهداشت بود؛ اما با دستور وزیر بهداشت مبنی بر تعطیل نشدن این بخش و دستور ویژه برای تامبن نیروی پرستار از سوی معاونت توسعه این مجموعه از ادامه خدمت رسانی این بخش در بیمارستان جیرفت خبر داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.