۲هزار و ۵۰۰ نیروی امنیتی ناظر بر برگزاری انتخابات در خراسان جنوبی

در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در خراسان جنوبی حدود ۲۵۰۰ عوامل نظارتی و امنیتی بر برگزاری انتخابات نظارت می‌کنند.

طالبی رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی در برنامه پرسمان صدا و سیمای استان گفت: تمام اقدامات لازم برای برگزاری چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در استان انجام شده است.

او افزود: ۷۷۲ شعبه اخذ رای در استان که ۴۰۴ تای آن ثابت و ۳۶۸ آن سیار هستند تعیین شده که از تعداد کل آنها ۳۵۲ شعبه شهری و ۴۳۰ شعبه روستایی است. 

طالبی بیان کرد: برای هر شعبه اخذ رأی ۲۰ نفر ائم از عوامل اجرایی و ناظرین پیش بینی شده است و در مجموع ۱۵ هزار و ۵۰۰ نفر اعضای شعب هستند.

رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی ادامه داد: هیئت‌های نظارت بر اساس ضوابط و قوانین برنامه‌ریزی شده و در تمام مراحل حضور دارند و حدود ۲۵۰۰ نفر عوامل نظارتی و امنیتی بر روند برگزاری انتخابات در استان نظارت می‌کنند.

او عنوان کرد: کمیته‌های هشت گانه ذیل ستاد استان شامل کمیته آموزش پژوهش، کمیته سیاسی، کمیته حقوقی، کمیته فناوری اطلاعات، کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات، کمیته حراست و کمیته مالی پشتیبانی داریم و یک هیئت بازرسی نیز داریم. 

طالبی تصریح کرد: از مردم می‌خواهیم که در دو روز باقیمانده به انتخابات تخلف‌هایی که خلاف قانون را اگر از سمت نامزد‌ها و طرفداران آنها می‌بینند اعلام کنند. 

رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی اظهار کرد: آموزش تخصصی اعضا در روند برگزاری انتخابات بسیار مهم است در همین جهت تمام اعضای دخیل در روند برگزاری انتخابات آموزش‌های لازم را دیده اند، از دستگاه‌های خدمات رسان برای پشتیبانی لازم دعوت به همکاری کردیم و در مورد بحث ارتباطات نیز نگرانی بابت آنتن دهی نداریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار