تحقق دستور شهید جمهور و ممانعت از تعطیلی یک کارخانه نساجی در البرز

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: پیگیری مستمر مشکلات متعدد یک کارخانه بزرگ نساجی این استان در راستای دستور ویژه شهید آیت الله رئیسی توسط معاونت صنایع عمومی وزارت صمت از تعطیلی این کارخانه و بیکاری کارگران آن جلوگیری کرد.

انصاری گفت: شهید آیت الله رئیسی در سال ۹۷ که در مسند ریاست قوه قضائیه بود دستوراتی برای رسیدگی به مشکلات متعدد این کارخانه از جمله بدهی های آن صادر کرد.

وی یادآور شد: همزمان با رسیدگی به مشکلات این کارخانه در سال ۹۷، موانع کاری ۲ کارخانه بزرگ دیگر استان البرز که در زمینه تولید مواد غذایی و مواد بتنی فعالیت داشتند از سوی شهید آیت الله رئیسی مورد بررسی قرار گرفت.

انصاری گفت: کارخانه بزرگ نساجی استان البرز با حدود ۲۰۰ نفر اشتغال مستقیم با نگاه ویژه دولت سیزدهم به فعالیت خود ادامه داد اما به علت مشکلات حقوقی دوباره در شرایط توقف فعالیت قرار گرفت.

مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت البرز تاکید کرد: مشکلات مختلف طی سال های اخیر دست به دست هم داد تا این کارخانه در آستانه تعطیلی و بیکاری کارگران قرار گیرد اما با پیگیری های وزارت صنعت، معدن و تجارت، مشکلات عمده این کارخانه برطرف شده و اینک با سازوکار جدید افق روشنی پیش پای آن قرار گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.