دعوت آیت‌الله جوادی آملی از مردم برای حضور در انتخابات

آیت‌الله جوادی آملی از مراجع تقلید در پیامی با دعوت از مردم برای حضور در انتخابات، گفت: حضور در پای صندوق‌های رأی، یک قدرت ملی، دینی و اسلامی است که دشمن زدایی می‌کند و تا وقتی مردم در صحنه حضور دارند، برای کشور هیچ‌گونه مشکلی پیش نخواهد آمد.

 آیت‌الله جوادی آملی، در این پیام آورده است: مردم در دین اسلام محوریت اصلی را دارند و جایگاه آنها صرفاً به دلیل انتخابات و جمهوریت نیست؛ مردم ایران نیز مردمی بزرگ و بافرهنگ هستند و در همه صحنه‌های کشور از جمله دفاع مقدس حضور فعال داشته‌اند، باید مسئولین این تلاش و از خودگذشتگی مردم را قدر بدانند و با سروسامان دادن به اوضاع اقتصادی و اجتماعی کاری کنند تا ملت بتواند روی پای خود بایستد.

پیام ادامه یافته‌است: امروز موظف هستیم وحدت خود را حفظ کنیم و در این مناسبت‌ها مانند انتخابات که در استقلال کشور، امنیت، عظمت، جلال و شکوه این مملکت دخیل هستند حضور فعال داشته باشیم، حضور در پای صندوق‌های رأی، یک قدرت ملی، دینی و اسلامی است که دشمن زدایی می‌کند و تا وقتی مردم در صحنه حضور دارند، برای کشور هیچ‌گونه مشکلی پیش نخواهد آمد.

آیت الله جوادی آملی در پایان تصریح کرده است: امیدواریم به حرمت خون‌های پاک شهدا، مردم در این صحنه‌ها حضور فعال داشته باشند تا استقلال کشور نیز محفوظ بماند.

وزارت کشور اسامی داوطلبان احراز صلاحیت شده انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری را روز یکشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ اعلام کرد و براین‌اساس آقایان مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، محمدباقر قالیباف، علیرضا زاکانی، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و مسعود پزشکیان در ریاست‌جمهوریِ چهاردهم به رقابت خواهند پرداخت.

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری هشتم تیرماه امسال برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار