معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور با حضور در ذوب آهن اصفهان، موافقت نامه همکاری با این مجتمع را امضا کرد.

روح الله دهقانی فیروزآبادی در حاشیه امضای این موافقت نامه گفت: این موافقت نامه با هدف ایجاد کارخانه نوآوری در ذوب آهن اصفهان امضا شد تا بستری برای فعالیت بیشتر و حضور پر رنگ‌تر شرکت‌های دانش بنیان در این مجتمع عظیم صنعتی باشد.


او افزود: محدودیت‌های ناشی از تحریم باعث شد تلاش مان را برای حل مشکلات صنعت با استفاده از توان و دانش داخلی دوچندان کنیم.


معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور ادامه داد: طی دو سال گذشته با بیش از ۱۰۰ صنعت بزرگ کشور نشست برگزار کردیم که این امر حاصل توسعه شرکت‌های دانش بنیان و تقویت پیوند صنعت با شرکت‌های دانش بنیان است.


دهقانی فیروزآبادی گفت: صنایع باید نگرش باورمندانه و وظیفه محور به همکاری با شرکت‌های دانش بنیان داشته باشند تا این همکاری ثمرات بیشتری داشته باشد.


مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان نیز گفت: تلاش می‌کنیم تا رویکرد دانش بنیان در این کارخانه بیش از گذشته اجرا شود و تمام همت خود را برای افزایش تولید و دستیابی به تولید ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تن در سال جاری به کار می‌گیریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.