مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از توزیع بیش از ۴۰ هزار پرس غذای گرم و ۲ هزار و ۵۰۰ سبد معیشتی در بین نیازمندان این استان به مناسبت عید غدیر و دهه امامت و ولایت خبر داد.

ناصر مرادی پویانی با حضور در یکی از آشپزخانه‌های تهیه و بسته‌بندی غذا برای توزیع بین نیازمندان، اظهار کرد: تهیه و توزیع این اقلام خوراکی با همکاری کمیته امداد استان و شهرستان‌ها، مراکز نیکوکاری، مؤسسات خیریه و افراد خیر و نیکوکار در حال انجام است.

وی افزود: در سطح استان تعداد ۲۵ آشپزخانه پخت غذا برای تهیه و توزیع غذای گرم در بین نیازمندان تدارک دیده شده و فعالیت خود را از عید قربان آغاز کرده و تا عید غدیر استمرار داده اند.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام تصریح کرد: در طول دهه امامت و ولایت تعداد ۷۶ پایگاه در مراکز کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و تعدادی از موسسات خیریه در زمینه دریافت نذورات قربانی و دیگر کمک‌های مردم نوع‌دوست استان در این مناسبت‌ها فعالیت داشته‌اند.

مرادی پویانی خاطرنشان کرد: امروز نیز به مناسبت عید غدیر با مشارکت مرکز نیکوکاری ابوتراب تعداد ۶ هزار پرس غذای گرم تهیه و تدارک دیده شده است که توسط مددکاران کمیته امداد بین نیازمندان شهرستان ایلام توزیع می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.