جهاد تبیین زمینه‌ساز افزایش مشارکت عمومی در انتخابات است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان تفتان گفت:جهاد تبیین زمینه‌ساز افزایش اعتماد و مشارکت عمومی در صحنه انتخابات است.

حجت الاسلام نوری ریس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان تفتان در همایش جهادتبیین گفت: جهاد تبیین یکی از فرایض مورد تأکید رهبر معظم انقلاب را عنوان کرد، افزود: با توجه به قرارگرفتن در موقعیت حساس انتخابات چهاردهم ریاست‌جمهوری، مقوله و فریضه جهاد تبیین از اهمیت بسزایی برخوردار می‌شود.

علیرضا شهنوازان فرماندار تفتان  به صیانت از حقوق شهروندان و سلامت اداری شهرستان تفتان پرداخت و اظهار کرد: در هشتم تیرماه انتخابات ریاست جمهوری را شاهد خواهیم بود و آنچه که اکنون باید به صورت فرهنگ عمومی به آن کمک شود توجه به اهمیت نقش مردم در این انتخابات سرنوشت‌ساز است
وی گفت:دولت سیزدهم دولتی ارزشی، خدمتگزار و دولت محرومین بود و توانست عزت و اقتدار کشور را حفظ کند.
وی در ادامه با اشاره به انتخابات پیش رو گفت:با عنایت به خواست مقام معظم رهبری (مدّظلّه العالی) با حضور حداکثری نسبت به انتخاب رئیس جمهور اصلح بایست اقدام کنیم.

شهنوازان ادامه داد: با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در این ایام و ایجاد مسیری برای دست‌اندرکاران نظام اسلامی و مردم بیان کرد: مردم‌داری، تلاش جهادی و بی‌وقفه و اخلاق‌مداری جزو نکاتی بود که رهبری معظم انقلاب به آن اشاره کردند و نگاه مردم هم، تراز مدیریتی را بر همین اساس می‌دانند بنابراین نامزد‌های انتخابات هم باید اخلاق محور باشند و دنبال تخریب دیگری نباشند.

وی افزود: ادبیات مدیریتی این گونه است که باید تلاش جهادی و بی وقفه داشته باشیم و کار برای مردم انجام شود و نوعی رقابت صحیح در حوزه انتخابات بر اساس محور‌های درست و اخلاقی باشد، چرا که مردم هوشمندانه محیط را رصد می‌کنند.

وی  از حاضرین خواست با تحقیق و بصیرت به همراه خانواده و نزدیکان خود در انتخابات شرکت نمایند.

سرهنگ پاسدار قویدل فرمانده سپاه تفتان نیز در این نشست  با برشمردن ویژگی‌های رئیس جمهور شهید گفت:ایشان فردی خستگی ناپذیر، فساد ستیز، احیاگر تولید و قهرمان جهاد خدمت بود و ما باید با الگو قرار دادن ایشان و انتخاب فرد شایسته در انتخابات پیش رو شرکت نماییم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار