جلسه آموزشی ستاد انتخابات نمایندگان فرماندار و اعضای شعب چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان تفتان برگزار شد. 

علیرضا شهنوازان فرماندار تفتان و  رئیس ستاد انتخابات شهرستان  در جلسه توجیهی و آموزشی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری   گفت:  برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات و در راستای آمادگی کامل عوامل برگزاری انتخابات در شهرستان، نشست توجیهی آموزشی برگزار شد تا آموزش‌های لازم از جمله وظایف اعضای شعب اخذ رأی، دستور العمل‌ها و شیوه نامه‌ها، نحوه اجرای امور محوله در انتخابات، پلمپ صندوق‌های اخذ رأی و حل مسائل و مشکلات احتمالی و راهکار‌های لازم ارائه شود.

شهنوازان ضمن ارائه شیوه نامه و دستورالعمل‌های مجریان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری بر همه‌ی اعضای شعب بر سلامت، اجرای قانون و حق‌الناس دانستن تاکید کرد و گفت:  رأی مردم و رعایت اصل بی‌طرفی و تسلط بر قانون در جهت برگزاری انتخاباتی باشکوه، سالم و قانونمند، حداکثر تلاش خود را به کار گیرند.

شهنوازان گفت برگزاری انتخابات از وظایف مهم مجموعه فرمانداری شهرستان تفتان بوده و همه مسئولان کمیته‌های ستاد انتخابات شهرستان بایستی نسبت به انجام روند اجرایی و صیانت از آرای مردم تلاش و برنامه ریزی کنند.

حضور حداکثری مردم و رعایت قانون در انتخابات، از هدف‌های اصلی برگزاری انتخاباتی باشکوه در شهرستان تفتان است.

تاکید مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت مردمی وانقلابی سیزدهم بر این است که انتخاباتی پرشور، سالم و در امنیت کامل برگزار شود و همه ما در تحقق این امر و مشارکت حداکثری در انتخابات مسئولیت داریم..

ذورقی معاون سیاسی و امنیتی اجتماعی فرماندار تفتان ضمن اعلام آمادگی کامل برای برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور تاکید کرد: صیانت و امانتداری از آرای مردم به همراه اجرای دقیق قانون سرلوحه اقدامات ستاد انتخابات در شهرستان تفتان خواهد بود.

 

برچسب ها: فرمانداری ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار