سعید جلیلی در میدان امام حسین:

در فرهنگ غدیر اکتفا به حداقل‌ها جایی ندارد/ امروز در آستانه انتخاب دیگری هستیم

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: صاحبان همت کوتاه از غدیر دورند. امروز در آستانه انتخاب دیگری هستیم.

سعید جلیلی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری در میدان امام حسین اظهار کرد: فرهنگ غدیر، فرهنگ همت بلند و نگاه به قله هاست. در فرهنگ غدیر اکتفای به حداقل ها جایی ندارد. 

️نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: غدیر یعنی فراخوان به قله ها و بهترین ها را برای ادامه مسیر انتخاب کردن، یعنی به حداقل ها اکتفا نکردن.

ملت نشان داد انتخاب جمهوری اسلامی براساس یک آگاهی جدی بود 

 سعید جلیلی گفت: برای رسیدن به قله باید مردم به میدان بیایند و حاضر شوند و قیام  کنند و نشان دهند راه علی(ع) امروز یاوران جدی دارد.  

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری بیان کرد: امروز ما در آستانه یک انتخاب دیگر قرار داریم . انتخابی در راستای انتخاب قبل و در راستای انتخاب بزرگی که ملت ما با  انقلاب اسلامی انجام داد. 

وی ادامه داد: ملت ما نشان داد اگر جمهوری اسلامی را انتخاب کرد براساس یک آگاهی جدی بود. ملت ما جمهوری اسلامی را انتخاب کرد که مردم تعیین کننده هستند. همه دنیا امروز اعتراف دارند که روز جمعه نتیجه را مردم انتخاب خواهند کرد.

جلیلی گفت: امروز خود دشمنان بیان می کنند که در بسیاری از عرصه ها نمی توانیم نفوذ کنیم، زیرا جمهوری اسلامی در برابر آنها می ایستد.  ملت ایران انتخاب بزرگی کرد و‌ موفقیت هایی را رقم زد.

دلار ۳ تومان را به ۳۰ هزار تومان رساندند

جلیلی در میدان امام حسین (ع) اظهار کرد: من از ابراز احساسات و عواطف شما تشکر می‌کنم، اما ملت ایران باید هوشیار باشیم. می‌گفتند تحریم‌ها را رفع می‌کنیم با ۸۰۰ تحریم آمدند با ۱۵۰۰ تحریم رفتند. همین‌ها که می‌گفتند چرخ اقتصاد بچرخد دلار ۳ تومان را به ۳۰ هزار تومان رساندند.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری بیان کرد: امشب در مناظره حرف‌های مهمی دارم که بزنم.

عده ای سرنوشت مردم ایران  را به تحولات کشورهای دیگر گره زدند

جلیلی در جمع مردم تهران اظهار کرد: طرف مقابل در دولت روحانی از برجام خارج شد؛ بعد گفتند علتش روی کارآمدن فلان فرد است! می‌شود سرنوشت بیش از ۸۰ میلیون نفر  ایرانی را به اینکه چه فردی در فلان کشور بر سر کار می آید گره زد؟

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری بیان کرد: بعد که ملت با همه قدرت به موفقیت رسید با خودتحقیری می گویند بایدن آمد و خودش نخواست.  مقام رسمی آمریکا می گوید راهبرد فشار حداکثری شکست  فاحش خورده‌اند و اینها با نگاه خودتحقیر نه خودش نخواست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۰۶ تير ۱۴۰۳
حتی کلمه وقیح در حد و اندازه شماها نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۶ ۰۶ تير ۱۴۰۳
خاکبر سرتون این آدم در یک کشور با سیستم قضایی درست حسابی الان بخاطر ضرر به ۸۰ میلیون آدم باید محاکمه میشد نه کاندید ریاست جمهور همه چیزتون به همه چیزتون میاد مثل ادعای مسلمانیتون که فقط ریا و پله کردن اسلام برای مطامع تونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۴ ۰۵ تير ۱۴۰۳
دلار ۸سال ۳۰ تومن شد در۲سال ونیم ۶۰تومن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۱ ۰۵ تير ۱۴۰۳
اين گفته ظریف بود نه تو ۵۰۰ تحریم داشتیم الان شده ۲۵۰۰ تحریم دروغگو
آخرین اخبار