دو مصدوم در حادثه رانندگی در جاده بویین زهرا به قزوین

افسر کشیک سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: تصادف دو تریلی و یک خودرو سواری ال ۹۰ در جاده بویین زهرا به سمت قزوین یک کیلومتر بعد از شرکت شیشه لیا دو نفر مصدوم شدند.

مرتضی دلسوز افسر کشیک سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: طی درخواست کمک آتش نشانی شهرک صنعتی لیا مبنی بر تصادف دو تریلی و یک خودرو سواری ال ۹۰ در جاده بویین زهرا به سمت قزوین یک کیلومتر بعد از شرکت شیشه لیا بلافاصله ستاد فرماندهی سازمان آتش شانی قزوین آتش‌نشانان خود از ایستگاه‌های ۱ باغ دبیر و ۳ مولوی را به محل حادثه اعزام کرد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه خودروی سواری ال۹۰ از پشت به کامیون و همچنین کامیون از پشت به تریلی برخورد کرده بود و فرد محبوس شده در داخل خودرو بود و به همین دلیل آتش‌نشانان به سرعت از قزوین به محل حادثه درجاده بویین زهرا اعزام شدند که ضمن پاک‌سازی مسیر، فرد مصدوم درنتیجه بعداز رهاسازی توسط آتش نشانان تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه دادند. 

افسرکشیک سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین ادامه داد: علت وقوع حادثه را باید پلیس راه اعلام کند. 

دلسوز افزود: در این حادثه راکب موتورسوار نیز بابرخورد به خودرو‌ها مصدوم وتوسط عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه به نزدیک‌ترین مرکز درمانی جهت مداوا ارسال شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار