دولت جدید باید ادامه دهنده راه دولت قبل باشد

فعال فرهنگی و اجتماعی شهرستان چابهارگفت: خدماتی که در حوزه های مختلف نظیر زیرساخت ها خصوصا در شهر چابهار توسط دولت شهید رئیسی انجام شد غیر قابل انکار است.

 همت الله خرمی بیان کرد: اهمیت شرکت در انتخابات به‌واسطه پاسخ کارشناسان و یا عدم پاسخگویی آنها و قانع‌شدن به اینکه یک وظیفه ملی و شرعی است می‌تواند باشد.

 
 وی افزود: در سالیان اخیر تقریباً سه سال دولت شهید رئیسی آن‌گونه که شایسته بود اطلاع‌رسانی دولت قوی کار نکرد و تا بعد از شهادت شهدای خدمت بود که گوشه‌ای از خدمتگزاری و فعالیت‌های جهادگونه دولت مردمی شهید رئیسی رسانه‌ای شد.
 
 این فعال فرهنگی ادامه داد: اگر مردم تفاوت دیدگاه‌ها و کارهای انجام شده و ترک فعل‌های دولت‌های مختلف را لمس کنند و این تبیین و روشنگری توسط رسانه‌ها به‌درستی انجام شود مردم خودجوش و مشتاق پای صندوق‌های رأی خواهند رفت تا فرد اصلح و هم‌تراز دولت اسلامی را انتخاب کنند؛ اما درهرصورت باتوجه‌به دیدگاه‌ها و صلاحیت‌های سیاسی گوناگون شرکت در انتخابات یک حق و یک وظیفه است از جهتی ملی و از جهتی نیز شرعی است.
 
 وی تصریح کرد: از جهت تبلیغ اعتمادبه‌نفس به سیاستمدارانی در آوردگاه بین‌المللی جهت احقاق حقوق ملت یک وظیفه است و همچنین در عرصه داخلی حقیقتی است که به‌وسیله آن در مدیریت کشور می‌توانیم اعمال سلیقه کنیم و آن‌گونه که دوست داریم مدیریت خود را در سطح کشور داشته باشیم.
 
خرمی با اشاره به آیات قرآن و همچنین روایاتی که از اهل‌بیت نقل شده است اظهار کرد: انتخاب رئیس دولتی که نزدیک به همسو به بحث مدیریت در کلام خدا باشد؛ یعنی قدرت برای خدمت‌رسانی به مردم به‌عنوان یک ابزار نگاه کند نه به‌عنوان یک هدف که باعث می‌شود چنین فرد اصلحی در عرصه‌های بین‌المللی با پشتوانه آرای مردمی و همچنین با نگاه به قدرت به‌عنوان یک صفت الهی بدون هیچ ترس و واهمه‌ای از مستکبرین عالم از مظلومین دفاع کند و در عرصه داخلی هم دنبال نهادینه ساختن مبانی شرح مقدس در جهات گوناگون فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و غیره در جامعه برگردد مسلماً خیر و منفعت چنین انتخابی هم کل کشور را در بر می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار