پایان مسابقات فوتسال کارگران اردکان با معرفی تیم برتر

رئیس هیات ورزش کارگری شهرستان اردکان گفت: تیم اسپوچاد، قهرمان مسابقات فوتسال کارگران اردکان شد.

سعید طالعی رئیس هیات ورزش کارگری شهرستان اردکان در خصوص این مسابقات گفت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته و با همراهی هیات فوتبال شهرستان دور جدید مسابقات فوتسال کارگران اردکان با شرکت ۱۲ تیم، از اواخر اردیبهشت ماه آغاز و در آستانه‌ی عید غدیر با معرفی تیم قهرمان به کار خود پایان داد.

وی توجه به سلامتی و نشاط جامعه کار و تلاش را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: برای داشتن جامعه کارگری بانشاط و پویا باید برنامه‌های ورزشی و فرهنگی بیشتری ویژه کارگران و خانواده آنها داشته باشیم؛ بی شک نیروی انسانی سالم و با نشاط علاوه بر بهره وری بیشتر در محیط کار، باعث آرامش درونی خانواده خود نیز می‌شود.

طالعی، ضمن تقدیر از تمامی کسانی که در امر برگزاری این بازی‌ها کمک کردند، اظهار کرد: این دوره از مسابقات به یاد شهدای کارگر و به نام شهید مدافع وطن حسین انتظاریان برگزار شد و با قهرمانی تیم اسپوچاد پایان یافت؛ سعی داریم در رشته‌های دیگر نیز مسابقاتی را ویژه کارگران برنامه ریزی و اجرا کنیم. 

در دیدار رده بندی این مسابقات تیم فولاد ارفع در یک بازی اقتصادی و با نتیجه یک بر صفر از سد فولاد چادرملو گذشت و برسکوی سوم رقابت‌ها ایستاد.

دیدار فینال نیز میان اسپوچاد (منتخب مجتمع معدنی چادرملو) و ایفاسرام اردکان برگزار و این بازی پرگل و جذاب با نتیجه ۳ بر صفر به سود نماینده چادرملو به پایان رسید و این تیم بر بام فوتسال کارگری اردکان ایستاد.

در مراسم اختتامیه که با حضور مدیر اجتماعی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، رئیس هیات ورزش کارگری استان و برخی دیگر از مسولین شهرستان اردکان برگزار شد، از تیم‌های برتر تقدیر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.