توزیع ۸ تا ۱۰ هزار پُرس غذای گرم هر شب در اصفهان

۸ تا ۱۰ هزار پُرس غذای گرم هر شب در اصفهان توزیع می‌شود.

 مدیرعامل خیریه احیاگران عید غدیر استان با اشاره به راه‌اندازی موکب گلستان شهدا در «دهه ولایت و امامت» گفت: هر شب ۸ تا ۱۰ هزار پُرس غذای گرم (پیتزا) با هدف احیای سنت حسنه اطعام غدیر در اصفهان توزیع می‌شود.

محمد عمادی با بیان اینکه این طرح از ۱۴ سال گذشته بصورت متوالی برگزار می‌شود، افزود: برنامه‌های ستاد اطعام غدیر این استان امسال در دهه ولایت از عید قربان تا عید غدیر در حال انجام است.

به گفته وی، پذیرایی از مردم و شهروندان هر شب با طبخ و ارائه هشت تا ۱۰ هزار پیتزای گرم انجام می‌شود.

او ادامه داد: این ستاد مردمی فعالیت خود را ۱۴ سال پیش با عنوان «ضیافت علوی اطعام ملکوتی بزرگترین سفره علوی در جهان اسلام» در اصفهان آغاز کرد.

مدیرعامل خیریه احیاگران عید غدیر استان اصفهان اظهار داشت: فعالیت این ستاد در این دهه بصورت پرشور در حال انجام است و موکب بزرگی در گلستان شهدای اصفهان برپا شده و غرفه‌های فرهنگی، اجتماعی و بازی‌های فکری برای کودکان در آن فعال است.

او اضافه کرد: این خیریه فعالیت خود را با شعار احیای سنت فراموش شده اطعام غدیر از سال‌های گذشته آغاز و در این راستا در استان‌های دیگر از جمله فارس، یزد، کرمان، کهگیلویه و بُویراحمد و قم اقدام به توزیع غذای گرم کرد، اما امسال با توجه به فراگیر شدن سنت حسنه اطعام غدیر در استان‌های دیگر، برنامه‌های این ستاد تنها در اصفهان انجام خواهد شد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار