بزرگداشت چهلمین روز شهدای خدمت در فارس برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگی و زیارت استانداری فارس گفت: مراسم چهلمین روز شهدای دولت روز چهارشنبه، ۶ تیرماه بعد از نماز مغرب و عشاء در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود.

سیدمجتبی علوی ضمن عرض تسلیت فرا رسیدن چهلمین روز شهادت رئیس جمهور شهید آیت‌الله رئیسی و هیئت همراه، اظهارداشت: به همین مناسبت مراسم چهلمین روز شهدای دولت با حضور مردم و مسئولان در تمام شهرستان‌ها و بخش‌های استان فارس برگزار می‌شود.

او بیان کرد: برنامه اصلی بزرگداشت چهلمین روز شهادت شهدای خدمت در شهر مقدس شیراز و گرامیداشت یاد شهید دکتر بهشتی و شهدای هفت تیر نیز در روز چهارشنبه، ۶ تیرماه همزمان با نماز مغرب و عشاء در محل شبستان حضرت امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگی و زیارت استانداری فارس افزود: سخنران این مراسم خطیب ارزشمند و توانمند کشوری، حجت‌الاسلام و المسلمین فرحزاد است و مداح ارزشمند و یادگار دوران دفاع مقدس صادق آهنگران در این مراسم به مداحی و نوحه‌سرایی خواهد پرداخت.

علوی بیان کرد: مراسم چهلم شهدای خدمت در همه شهرستان‌ها و نقاط استان نیز برگزار خواهد شد که از عموم مردم قدرشناس استان جهت شرکت در این مراسم دعوت به‌عمل می‌آید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار