فرمانده سپاه سلمان:

نقش سران طوایف در جهاد تبیین محوری است

فرمانده سپاه سلمان گفت: نقش سران طوایف و بزرگان جامعه در جهاد تبیین محوری بوده و آنان وظیفه دارند نقش خود را به درستی انجام دهند.

سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان پیش از ظهر امروز در جمع بزرگان، ریش سفیدان و سران طوایف صهرستان های سراوان، مهرستان، سیب و سوران و گلشن اظهار داشت: پیشتازی، پیشگامی و صلابت ملت و امت ها بر اساس ویژگی ها و اتفاقات خاص رقم می خورد که جامعه شناسان علل بسیاری را برای این مهم مطرح کرده اند. 

وی افزود: نقش رهبران، مردم و اعتقادات حاکم بر جوامع در این میان بسیار تاثیرگذار و مهم بوده است. از ابتدای بعثت پیامبر عظیم الشان اسلام شرایط حاکم بر منطقه حجاز نشان می دهد که تبعیت مردم از رسول خدا باعث پیشرفت، اقتدار و صلابت این مردمان شده است؛ وجود پیامبر اسلام و تقویت معنویات حاکم بر مردم در آن مقطع توانست آنان را به اوج افتخار و عزت برساند؛ هر زمان که این سه ویژگی در میان مسلمین وجود داشت آنان توانستند قله های پیشرفت و صلابت را فتح کنند.

شفائی تصریح کرد: مردم عزیز ایران اسلامی با پیروزی انقلاب اسلامی توانستند این باور را به همگان نشان دهند که می توانند استقلال خود را به دست گرفته و قله های عزت و صلابت را فتح کنند. پس از عنایت الهی و رهبری حکیمانه امامین انقلاب نقش مردم در صلابت و اقتدار امروز ایران اسلامی مهم ترین نقش به حساب می آید. مردم عزیز ما توانستند با تبعیت از امامین انقلاب به اوج اقتدار و صلابت برسند و در دوره های مختلف دشمن را شکست بدهند.

وی افزود: بدون شک علت شکست دشمن در فتنه های مختلفی که علیه ملت و کشور ما به راه انداختند عنایت الهی، رهبری حکیمانه امام خامنه ای عزیز و نقش پذیری مردم بوده است. تمرکز امروز دشمن بر اذهان و افکار مردم ما بر همین اساس می باشد که باورهای آنان را تغییر و آنان را نسبت به آینده ناامید کنند.

فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: دشمن در هیچ زمان و مقطعی به دنبال کاهش دشمنی نبوده و تمام توان خود را برای توقف انقلاب اسلامی به کار بسته است؛ در مقطع زمانی فعلی وضعیت ما بسیار مورد توجه می باشد؛ ما در یک پیچ تاریخی قرار گرفته ایم و اگر دقت نداشته باشیم در پازل دشمن عمل خواهیم کرد.

شفائی در ادامه گفت: دشمن به دنبال تضعیف انتخابات و مشارکت حداقلی هستند تا بتوانند خواسته های خود را به طرق مختلف از این مسیر به نتیجه برسانند. افزایش مشارکت در انتخابات نقشی بسیار جدی و ماندگار در موضوعات مختلف کشور از جمله اقتدار و صلابت دارد.

وی افزود: سران طوایف و بزرگان جامعه وظیفه دارند نقش خود در جهاد تبیین را به درستی انجام دهند؛ شما عزیزان باید با شناخت صحیح از شرایط کنونی کشور آحاد جامعه را برای مشارکت فعال در انتخابات تشویق نمایید.

فرمانده سپاه سلمان در پایان خاطرنشان کرد: امنیت پایه پیشرفت کشور و استان است و نقش سران طوایف و بزرگان در این مسیر ارزشمند، بسیار مهم می باشد.

برچسب ها: سپاه سلمان ، علما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار