زمان برگزاری آزمون کتبی استخدامی مشاغل کیفیت بخشی تغییر کرد

وزارت آموزش ‌و ‌پرورش در خصوص آزمون کتبی موردکاوی پذیرفته‌شدگان سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی مشاغل کیفیت ‌بخشی، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

پیرو اطلاعیه اعلام نتایج منتشر شده در سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی، با عنایت به درخواست داوطلبان و در پیش بودن عید سعید غدیر خم و با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده، آزمون کتبی موردکاوی با تأخیر و در ساعت ۸ صبح روز یکشنبه ۱۰ تیر برگزار می‌شود.

اطلاعیه شماره ۳ وزارت آموزش و پرورش به شرح زیر است:

ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت برای داوطلبان پذیرفته شده سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش به استحضار میرساند؛ پیرو اطلاعیه اعلام نتایج منتشر شده در سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی با عنایت به درخواست داوطلبان و در پیش بودن عید سعید غدیر خم و با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده آزمون کتبی موردکاوی با تأخیر و در ساعت ۸ صبح روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۰ برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است آزمون موردکاوی یکی از ابزار‌های سنجش و ارزیابی تکمیلی است که به صورت کتبی برگزار می‌شود، ابزار فوق یک موقعیت شبیه سازی شده شغلی است که داوطلب در زمان اختصاص داده شده و مطابق سناریویی که در دفترچه آزمون کتبی به وی ارائه خواهد شد به موارد خواسته شده پاسخ می‌دهد. این آزمون جنبه مهارتی داشته و برای شرکت در آزمون مطالعه منبع خاصی نیاز نیست.

تذکرات مهم:

داوطلبان بایستی مطابق این، اطلاعیه در تاریخ مذکور با همراه داشتن کارت شناسایی معتبر عکس‌دار و بر اساس محل تعیین شده در کارت ورود به جلسه و همراه داشتن لوازم‌التحریر مورد نیاز (شامل خودکار مشکی یا آبی، لاک غلط‌گیر، خط‌کش) در حوزه درج شده بر روی کارت ورود به جلسه حضور یابند. (حضور داوطلبان از نیم ساعت قبل از آزمون در محل حوزه الزامی است).

به موجب مفاد دفترچه آزمون و اطلاعیه اعلام نتایج اولیه داوطلبان معرفی شده به آموزش و پرورش برای طی مراحل ارزیابی تکمیلی، ملزم به شرکت در آزمون کتبی موردکاوی برای طی مراحل ارزیابی تکمیلی هستند و عدم مراجعه داوطلب در روز آزمون کتبی فرایند ارزیابی تکمیلی و در زمان تعیین شده به منزله انصراف از استخدام در آموزش و پرورش می‌باشد.

 آزمون کتبی موردکاوی برای کلیه داوطلبان در مرکز استان محل آزمون کتبی، برگزار خواهد شد. لازم به ذکر است جابه جایی حوزه یا مهمان شدن در محل آزمون کتبی موردکاوی امکان پذیر نخواهد بود.

کارت ورود به جلسه آزمون کتبی موردکاوی از روز دوشنبه - ۴ تیرماه - در پروفایل داوطلبان، در درگاه اطلاع‌رسانی مرکز آزمون جهاددانشگاهی به نشانی hrtc.ir قرار خواهد گرفت.

 آزمون شامل دو بخش موردکاوی عمومی و تخصصی بوده و مجموعا ۱۵۰ دقیقه برای پاسخگویی کل فرآیند در نظر گرفته شده است. لازم است داوطلبان پاسخ آزمون مورد کاوی عمومی را در ۲ پاسخ‌برگ عمومی و پاسخ آزمون مورد کاوی تخصصی را نیز در ۲ پاسخ‌برگ تخصصی که در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد، درج نمایند.

 آزمون به صورت تشریحی بوده و دارای پاسخ‌برگ عمومی و تخصصی می‌باشد که داوطلبان لازم است پاسخ سؤالات مربوطه را در پاسخ‌برگ متناسب ثبت. کنند لازم به ذکر است، صرفا موارد نوشته شده در پاسخ‌برگی که به داوطلب داده می‌شود، بررسی خواهد شد و موارد نوشته شده در پرسشنامه فاقد اعتبار خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.