قرعه‌کشی جوایز مدیریت مصرف برق فردا ۵ خرداد انجام می‌شود

مقام مسئول در شرکت توانیر گفت: قرعه‌کشی ۲۰ دستگاه خودرو و ۱۵۰ جایزه ۱۰۰ میلیون تومانی کمک هزینه خرید لوازم خانگی برای مشترکان خوش مصرف برق همزمان با عید غدیر انجام خواهد شد.

محمد خدادادی مجری طرح پویش با انرژی شرکت توانیر در خبر اقتصاد و بازار از شبکه خبر گفت: در تابستان عمدتا به دلیل در مدار قرار گرفتن سیستم‌های سرمایشی که ۴۰ درصد مصرف برق را به خود اختصاص می‌دهند، مصرف برق افزایش قابل توجهی پیدا می‌کند. به همین جهت نیاز است که تمامی مشترکان نسبت به نحوه مصرف برق توجه کنند.

او افزود: در مناطق جنوبی کشور شهر‌هایی هستند که دمای بالای ۵۰ درجه را تجربه می‌کنند و برای تامین رفاه تمامی شهروندان به ویژه هموطنان ساکن در این مناطق، نیاز است که از وسایل برقی استفاده بهتری داشته باشیم و تا جایی که امکان آن وجود دارد نسبت به عایق کاری ساختمان اقدام کنیم.

خدادادی گفت: به عنوان اقدامی برای افزایش مشارکت مردم در مدیریت مصرف پویش «با انرژی» اجرا شد تا مشترکان تجاری و خانگی را به حداقل ۱۵ درصد کاهش مصرف برق تشویق کنیم. این ۱۵ درصد صرفه جویی معادل برق مصرفی ۱۵۰۰ کارخانه و واحد تولیدی است که رقم بسیار بالایی است. این در حالی است که این ۱۵ درصد صرفه جویی با قرار دادن وسایل سرمایشی روی دمای آسایش قابل تحقق است.

او ادامه داد: فردا اولین قرعه کشی اهدای جوایز قرعه کشی مدیریت مصرف برق انجام خواهد شد و ۲۰ عدد خودرو، ۱۵۰ عدد کمک هزینه خرید لوازم خانگی ۱۰۰ میلیون تومانی و ۱۵ هزار جایزه ۱۰ میلیونی و ۱۵۰ هزار جایزه یک میلیونی قرعه‌کشی خواهد شد. در ادامه تابستان قرعه کشی به صورت استانی خواهد بود و در هر استان حداقل یک خودرو اختصاص داده خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زهرا کعیان حسینی
۱۲:۴۰ ۰۵ تير ۱۴۰۳
من هرماه قبص برامون ۶۰ تا ۷۰ هزار میاد
آخرین اخبار