دستگیری کلاهبردار عملیات بانکی در گرمسار

فرمانده انتظامی گرمسار از دستگیری فردی خبر داد که به بهانه کمک به افراد ناتوان و کم سواد برای استفاده از عابر بانک از آنها ۲ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود.

سرهنگ داود آقا زاده گفت: در پی وقوع چند فقره کلاهبرداری جلوی عابر بانک به بهانه کمک به افراد کم اطلاع و ناتوان در انجام عملیات بانکی، بلافاصله با تشکیل کارگروه ویژه، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی گرمسار قرار گرفت.

وی با اشارعه به شناسایی این کلاهبردار حرفه‌ای حدودا ۳۰ ساله، خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی گرمسار با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی مناسب در نهایت محل اختفای متهم را در تهران شناسایی ، دستگیر و به گرمسار منتقل کردند.

وی یادآور شد: این کلاهبردار که دارای چندین فقره سابقه کلاهبرداری و خیانت در امانت است در بازجویی‌های تخصصی و فنی کارآگاهان گرمسار به ۱۰ فقره کلاهبرداری به مبلغ ۲ میلیارد ریال از افراد کم سواد و ناتوان در امور بانکی اعتراف کرد.

سرهنگ آقا زاده در پایان با تأکید بر لزوم هوشیاری شهروندان در اعتماد نکردن به افراد ناشناس و پرهیز از در اختیار قرار دادن اطلاعات فردی و بانکی خود به آنان، افزود: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده و معرفی به دستگاه قضائی با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار