شهروندخبرنگار کرمان؛

گلایه ساکنان شهرک ریگ آباد رودبار جنوب از کمبود امکانات رفاهی + تصویر

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیام و تصویر از نداشتن امکانات رفاهی مانند آب و برق در شهرک ریگ آباد شهر رودبارجنوب گلایه کرد.

روستا‌ها به عنوان بخشی از ساختار کشور‌ها نقش مهمی را ایفا می‌کنند؛ بنابراین فراهم کردن زیر ساخت‌های لازم و امکانات رفاهی مانند آب و برق در این مناطق ضروری به نظر می‌رسد. با توجه به نیاز مردم به خدمات شهری مانند آب و برق ساکنان شهرک ریگ آباد واقع در شهر رودبار استان کرمان نیز از اینگونه امکانات بی بهره هستند به گفته شهروند خبرنگار ما علاوه بر مشکل آب و برق این شهرک فاقد تیرهای چراغ برق است و در تاریکی به سر می برد.

متن پیام شهروندخبرنگار 

با سلام و احترام باتوجه به توسعه شهر و روستا‌ها در هرسال مردم نیاز به توسعه شبکه آب و برق و خدمات شهری دارند و از این لحاظ زمین‌ها نیاز به تفکیک دارند که برخی از ادارات مثل اراضی ملی و مسکن شهرسازی مانع خدمات رسانی شده است. 
نمونه‌اش بنده از سال ۹۵ پیگیر آب و برق در شهرک ریگ آباد جنب آتش نشانی هستم که در مرکز شهر رودبار استان کرمان هست و تقریبا ۳۰منزل مسکونی و چندین مغازه آب و برق ندارند. بعضی در حال ساخت بعضی ده سال ساخته شده و نیمه کاره رها شدند و همینطور بلاتکلیف ماندند. این شهرک حتی چراغ تیر برق هم ندارد و در تاریکی به سر می برد. خواهش می‌کنم رسیدگی کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - کرمانشاه


بیشتر بخوانید:

رنجش اهالی روستای گوراب از کمبود امکانات رفاهی


کمبود امکانات رفاهی در شهرک ریگ آباد

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار