تلاش زن تگزاسی برای کشتن کودک آمریکایی_فلسطینی در استخر

یک زن از اهالی ایالت تگزاس آمریکا که ماه گذشته سعی کرد کودک ۳ ساله آمریکایی فلسطینی را بکشد، به تازگی به جرم خود اعتراف کرده است.

یک زن ۴۲ ساله آمریکایی از اهالی ایالت تگزاس پس از اینکه ماه گذشته به جرم اقدام به کشتن یک کودک ۳ ساله فلسطینی بازداشت شد، پس از بازجویی به تازگی به جرم خود اعتراف کرد.

براساس گزارش القدس العربی، شورای روابط آمریکایی اسلامی در یک نشست خبر شنبه گذشته خواستار تحقیقات دقیق در این خصوص شد و اعلام کرد که از زمان آغاز جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه در هفتم اکتبر، اسلام ستیزی در آمریکا رشد داشته است.

مادر این کودک آمریکایی فلسطینی که به دلایل امنیتی با نام «اچ» معرفی شده است در سخنانی گفت: کشورم در جنگ است و ما اینجا با نژادپرستی روبرو هستیم. دختر من ترسیده است. هنگامیکه در خانه را باز می‌کنم او فرار می‌کند و پنهان می‌شود، او می‌گوید نکند بار دیگر همان زن بیاید و سرش را زیر آب کند.

براساس گزارش‌های منتشر شده در ۱۹ می‌ الیزابت ولف، از اهالی تگزاس به خانم اچ نزدیک شده و به او حرف‌های نژادپرستانه زده است. سپس خانم اچ که ۳۲ سال دارد می‌بیند که دو کودکش در آب کم عمق استخر درحال بازی کردن هستند. ولف به سوی آنان رفته و سعی می‌کند دو کودک را بگیرد.

در ادامه این گزارش آمده است: کودک بزرگتر فرار می‌کند، اما دختر ۳ ساله خانم اچ نمی‌تواند از دست ولف بگریزد. در ادامه ولف سر کودک ۳ ساله را زیر آب برده و سعی می‌کند او را خفه کند.

مادر کودک به سرعت وارد عمل شده و این زن نژادپرست آمریکایی با خانم اچ که حجاب بر سر داشت درگیر می‌شود. حجاب او را از سرش می‌کشد و به او حمله می‌کند. در پایان یک مرد وارد عمل شده و کودک را نجات می‌دهد.

شبکه سی ان ان گزارش داد الیزابت ولف ابتدا به دلیل اینکه در یک مکان عمومی مست بود بازداشت و سپس به قید وثیقه آزاد شد و الان به تلاش برای قتل متهم است.

این اولین باری نیست که کودکان فلسطینی در آمریکا مورد سوء قصد قرار می‌گیرند. در آغاز جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه، یک مرد ۷۱ ساله آمریکایی صهیونیست به یک مادر و پسر فلسطینی با چاقو حمله کرد. پسر ۶ ساله فلسطینی در این حادثه جان خود را از دست داد و مادرش به شدت زخمی شد. این جنایت به قدری وحشتناک بود که پلیس آمریکا آن را جنایتی شنیع خواند و جو بایدن، رئیس‌جمهور این کشور به آن واکنش نشان داد.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۲ ۰۵ تير ۱۴۰۳
اگر آمریکاییها اینقدر بدن چرا نیومدی به ایران که حامی فلسطینه ؟
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۶:۰۶ ۰۵ تير ۱۴۰۳
کسی که سعی میکنه یه کودک بیگناه رو بکشه سزاوار حبس ابد و یا اعدام هست چون بعد از آزادی ممکن هست دوباره دست به اینکار بزند و جان کودک یا کودکانی رو بگیرد..لعنت بر نژادپرست ها.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۲ ۰۵ تير ۱۴۰۳
طفل معصوم چه گناهی کرده که فلسطینی بدنیا اومده ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۲:۳۶ ۰۴ تير ۱۴۰۳
اینو به اون غرب پرستان بگید .البته الان هم برای کار وحشیانه این زن نژاد پرست ماله کشی میکنن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۰۴ تير ۱۴۰۳
نژادپرستی و جنون در بعضی از مردم نایس آمریکایی موج میزند.
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۲:۳۷ ۰۴ تير ۱۴۰۳
نژاد پرستی در خیلی از سفید پوستان جهان غرب موج میزنه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۶ ۰۴ تير ۱۴۰۳
پزشکیان و داردسته نیویورکی تمام شرکت های دولتی مخصوصا زیر مجموعه نفت را بین امنیتی های هفت تیر کش تقسیم خواهند کرد. نخبگان ادمکشی مثل نجفی شهردارشان و به کسی غیر از حزب اطلاعاتیشان اجازه رشد نخواهند داد
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۰۸ ۰۴ تير ۱۴۰۳
فهم شعور تو در همین حد از وقایع درک می کند !امیدوارم جلیلی و زاکانی و قاضی زاده مثل تو نباشند.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۰۴ تير ۱۴۰۳
عجب وحشیایی هستن نمی گم من از اسرائیل متنفرم ولی بچه ها تو همه جای دنیا تو هر دین و ائینی پاک هستن بله شاید بزرگ بشن شبیه اجدادشون بشن ولی تا کودک هستن پاکن و اسیب زدن بهشون از جنایت هم انورتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۰۴ تير ۱۴۰۳
چرت و پرت نگو، اگر از اسرائییل متنفر نیستی پس از کدوم نژاد کثیف و پست بشری که باعث این جنایت و نسل کشی است باید متنفر باشبم ؟ غرب پرستی و غرب گدایی برای ما که اولین و قدیمی ترین تمدن جهان هستیم بسیار زشت است، مشت خدا برسر کشورهای بی شرف غربی...
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۶:۰۳ ۰۵ تير ۱۴۰۳
هر کسی دشمن رژیم جعلی و درمانده اسرائیل کودک کش نباشد باید به انسان بودن خود شک کند..صهیونیست های وحشی و خونخوار دشمن بشریت هستند و اگر قدرت داشتند الان باید نوکریشون رو میکردی،،زندگی درست و حسابی نداشتی..حرومزاده های صهیونیست خودشون رو قوم برتر ميدونند و بقیه مردم در جهان رو کوچک و حقیر می‌دانند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۰۴ تير ۱۴۰۳
جاهلیت مدرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۶ ۰۴ تير ۱۴۰۳
ببخشید اشتباه منفی دادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۷ ۰۴ تير ۱۴۰۳
ای دیو صفت !!! چطور یک بچه بی گناه را میکشی؟؟؟
آخرین اخبار