بستری یک بیمار بیمارستان قائم در مرکز درمانی ولایت رشت

تنها یک بیمار منتقل شده از بیمارستان قائم (عج) در مرکز آموزشی و درمانی ولایت رشت باقی مانده است.

دکتر علی علاسوند، رئیس مرکز آموزشی درمانی ولایت از باقی ماندن تنها یک بیمار منتقل شده از بیمارستان قائم (عج) رشت به این مرکز پس از حادثه حریق خبر داد.

او گفت: از لحظه اعلام وقوع حادثه و آماده‌باش مراکز درمانی جهت پذیرش بیماران بیمارستان قائم (عج) رشت، ۱۵ بیمار به مرکز ولایت توسط هلال احمر و اورژانس ۱۱۵ منتقل و اقدامات اولیه درمانی در بدو ورود برای این بیماران انجام شده است.

رئیس مرکز آموزشی درمانی ولایت افزود: پس از بستری بیماران در بخش‌های جراحی و بخش ویژه مرکز طی بازدید به عمل آمده توسط معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان و عیادت از بیماران بستری با بررسی بیماری‌های زمینه‌ای بیماران و جهت ادامه درمان ۵ نفر به مراکز آموزشی و درمانی رازی و پورسینا رشت منتقل شدند.

به گفته دکتر علاسوند، در حال حاضر یک بیمار در قسمت بخش ویژه مرکز بستری بوده که بر اساس بیماری زمینه‌ای، قابل انتقال به بیمارستان‌های دیگر است.

بستری یک بیمار بیمارستان قائم در مرکز درمانی ولایت رشت

او تصریح کرد: استاندار گیلان، ریاست دانشگاه علوم پزشکی گیلان، مدیران ستادی و تیم مدیریتی مرکز ولایت در ساعات اولیه حادثه از بیماران انتقالی بیمارستان (عج) به این مرکز درمانی عیادت کرده بودند.

آتش سوزی بیمارستان خصوصی قائم (عج) رشت، حوالی بامداد سه شنبه ۲۹ خرداد ماه رخ داد که با تلاش نیرو‌های آتش نشانی رشت مهار شد و بیماران بستری در این بیمارستان هم به سایر مراکز درمانی منتقل شدند که متأسفانه ۹ تن از این بیماران جان باختند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.