مغازه متخلف در بازار تاریخی کاشان پلمب شد

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کاشان گفت: مغازه متخلف در بازار تاریخی کاشان پلمب شد.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کاشان گفت: بر اساس گزارشی مبنی بر تعمیرات بدون مجوز و مخفیانه یکی از کسبه بازار کاشان ،  با وجود پیگیری‌های مکرر برای بازدید از داخل مغازه و بررسی نحوه تعمیرات، از سوی مالک ضمن کتمان موضوع هیچ گونه همکاری با کارشناسان این اداره انجام نشد.

 علیرضا عبدالله زاده  افزود: مالک بر خلاف ضوابط تعمیراتی بازار، با تخریب کامل و حذف یکی از دیوار‌های مغازه اقدام به نصب در برقی جدیدی کرده که با پیگیری یگان حفاظت و واحد حقوقی این اداره اقدامات قضایی لازم برای توقیف عملیات تعمیراتی  این مغازه  انجام شد که با توجه به تخلفات آشکار انجام شده، با کمک دستگاه قضایی شهرستان، دستور پلمب آن صادر و  پس از طی مراحل اداری لازم ، اجرا شد.

او گفت:  کسبه و بازاریان قبل از هرگونه عملیات تعمیراتی در بازار کاشان لازم است با مراجعه به این اداره، استعلام‌های مورد نیاز را اخذ و بعد ار تأیید حوزه میراث فرهنگی، نسبت به تعمیرات اقدام کنند.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان کاشان اظهار امیدواری کرد با راه اندازی دفتر تسهیل گری در آینده نزدیک، کسبه بازار و بازاریان بتوانند امور مربوط به عملیات تعمیراتی و اداری خود را با سهولت بهتری انجام دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار