حذف وثیقه خروج از کشور مشمولان سربازی برای سفر به عتبات عالیات

معاون وظیفه عمومی استان اصفهان گفت: وثیقه خروج از کشور مشمولان سربازی برای سفر به عتبات عالیات در ایام محرم و صفر حذف شد.

معاون وظیفه عمومی استان اصفهان گفت: تمامی مشمولان غیرغایب که قصد زیارت عتبات عالیات را در ایام محرم و صفر دارند، می‌توانند از سوم تیرماه درخواست خروج از کشور خود را بدون سپردن وثیقه ثبت کنند.


سرهنگ اکبر معادلی افزود: کلیه مشمولان غیرغایب دانش‌آموز، دانشجو و طلاب که دارای معافیت تحصیلی هستند و مشمولان غیرغایب دارای برگ آماده به خدمت و یا مشمولانی که در مهلت معرفی قانونی قرار دارند و قصد زیارت عتبات عالیات در ایام ماه‌های محرم و صفر به ویژه ایام اربعین حسینی (از تاریخ هفدهم تیرماه تا چهارده شهریورماه) را دارند، می‌توانند فقط در این بازه زمانی با ثبت درخواست خروج از کشور در سامانه sakha.epolice.ir از مجوز خروج از کشور بدون وثیقه بهره‌مند شوند.

او گفت: در راستای تسهیل و تسریع در روند ثبت و دریافت مجوز خروج از کشور و جلوگیری از افزایش تراکم ثبت درخواست‌های خروج از کشور در ایام اربعین حسینی، مشمولان به شرط نداشتن غیبت و مشخص بودن وضعیت خدمتی خود، می‌توانند برای دریافت مجوز خروج از کشور و فقط در بازه زمانی مذکور بدون نیاز به سپردن وثیقه و به صورت غیرحضوری از طریق سامانه sakha.epolice.ir اقدام کنند.

سرهنگ معادلی بیان کرد: این مشمولان می‌توانند صرفا برای سفر از تاریخ اول ماه محرم تا پایان ماه صفر، بدون نیاز به سپردن وثیقه مجوز خروج از کشور دریافت کنند در غیر این صورت باید با سپردن وثیقه برای سفر زیارتی اقدام کنند.

معاون وظیفه عمومی استان اصفهان تصریح کرد: متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق کانال خبر سربازی در پیام رسان‌های داخلی (ایتا، سروش و روبیکا) به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار