مهدوی: پرسپولیسی‌ها باید برای حفظ بازیکنان خود برنامه ریزی می‌کردند

بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظرم سرخپوشان باید برنامه ریزی می‌کردند که بازیکنان خود را نگه دارند.

محمدرضا مهدوی بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط سرخپوشان اظهار کرد: باشگاه پرسپولیس یکی از  پرافتخارترین تیم‌ها  در چند سال گذشته بوده است. اتفاقاتی که این تیم رقم زده است، معلوم است که هم کادر فنی، مدیریت و بازیکنان خوبی دارد  و هم تماشاگران از این تیم حمایت کردند. به نظرم سرخپوشان  خیلی بهتر از اینها باید برنامه ریزی می‌کردند که هم بازیکنان خود را نگه دارند و هم کادر فنی شان را قوی‌تر کنند و نگذارند که کار به اینجا بکشد. وقتی شما برنامه ریزی از قبل داشته باشید هیچ وقت بازیکنانتان اجازه به خود نمی‌دهند که قراردادشان را یک طرفه فسخ کنند و یا برای تمدید قرارداد نیایند. به نظرم باشگاه پرسپولیس باید زودتر از اینها اقدام می‌کرد و یکسری اتفاقات را در مورد کادر فنی اش و بازیکنانش رقم می‌زد و  از ۲، ۳ ماه قبل هدفمندی می‌کرد. نه اینکه بگذارند تا ببینند چه اتفاقی می‌افتد و کارشان منطقی نبوده است.

مهدوی درباره اینکه مدیریت نکردن درویش باعث فسخ قرارداد یک طرفه بیرانوند شد، گفت:نه، من بحثم درویش نیست و به طور کلی می‌گویم ساختار فوتبال ما اشتباه است. اکنون مشخص نیست مورایس در سپاهان می‌ماند یا می‌رود! جواد نکونام ۳ ساله  با استقلال قرارداد بسته،  اما مجوز فعالیتش صادر نشده بود که شنیدم او لیست بازیکنان مدنظرش را داده و مجوز فعالیت هم دریافت کرده است. به نظرم یکسری از اتفاقات نباید به این صورت رقم بخورد و از قبل باید پیش بینی شده بود. چرا باشگاه‌های ما  هدفمندی ۱۰ ساله نمی‌کنند؟ ما در ۱۰ سال می‌خواهیم بهترین تیم در آسیا و ایران داشته باشیم و یک پروسه ۱۰ ساله می‌نویسیم و هر مدیرعاملی آمد همان برنامه را اجرا کند و ساختار را عوض نکنیم. ۵ بازیکن پرسپولیس قراردادشان را  نبستند و ۴ بازیکن قرارداد  بستند و ۳ بازیکن هم رفتند و به نظرم این مسئله جالب نیست.

او درباره اینکه هواداران نگران این هستند که زمان از دست می‌رود و هنوز هم مشخص نیست سرمربی تیم چه کسی هست، گفت: به هر حال ساختار مشخص نیست. اکنون برخی از تیم‌ها خارجی‌های خود را گرفتند و تمریناتشان شروع شده است و برنامه اردویی تعطیلات خود هم دادند، اما ما می‌گوییم که شاید فلانی فصل آینده بازیکن ما نباشد و برنامه به او نمی‌دهند. برنامه ریزی باید از قبل مشخص شده باشد نه اینکه دقیقه ۹۰ اقدام کنیم و هیچ کدام از برنامه‌ها جالب نبود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار