سرنوشت مبهم سرمربی و بازیکنان قهرمان لیگ برتر فوتبال

باشگاه پرسپولیس هنوز سرمربی جدید تیم خود را انتخاب نکرده است.

تیم فوتبال پرسپولیس بعد از قهرمانی دچار مسائل حاشیه‌ای شد. در ابتدا اوسمار سرمربی برزیلی سرخپوشان جدا شود و بعد از آن هم علیرضا بیرانوند قراردادش را به صورت یک طرفه فسخ کرد. همچنین چند بازیکن پرسپولیس از جمله مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی فر به علت دربافت پیشنهادات بهتر حاضر نشدند که قراردادشان را با سرخپوشان تمدید کنند.  

البته مدیران پرسپولیس توانستند رضایت مرتضی پور علی گنجی، وحید امیری و سروش رفیعی را برای ماندن جلب کنند و آنها قرار است قراردادشان را با سرخپوشان تمدید کنند، اما وضعیت چند بازیکن از جمله علی نعمتی، فرشاد فرجی و گولسیانی برای فصل بعد مشخص نیست.  

پرسپولیسی‌ها در ابتدا قصد دارند تکلیف سرمربی فصل آینده شان مشخص شود و بعد از آن اقداماتی در جهت جذب بازیکن جدید کنند، اما زمان برای آنها به مانند  باد در حال رفتن است و باید هر چه سریعتر سرمربی خود را انتخاب کنند تا از قافله خرید بازیکن عقب نمانند.  

حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس روز جمعه اعلام کرد که تکلیف سرمربی تیم تا ۲ روز آینده مشخص می‌شود، اما این اتفاق تا این لحظه رخ نداده است.  همچنین سرخپوشان پایتخت بعد از فسخ قرارداد بیرانوند به صورت یک طرفه این بار قصد ندارند که کوتاه بیایند و می‌خواهند که یک دروازه بان جایگزین بیرانوند کنند، اما هنوز با هیچ گزینه‌ای به طور کامل به توافق نرسیدند.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار