تصادف ۲ سواری در جاده طرود شاهرود پنج کشته و یک مصدوم داشت

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود گفت: تصادف رو در روی ۲ خودروی پژو ۴۰۵ و پارس در جاده طرود شاهرود پنج کشته و یک مصدوم داشت.

زهره صالح نساج رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود گفت : حادثه رانندگی ساعت ۱۶ در ۳۵ کیلومتری جاده شاهرود به طرود رخ داد که پنج کشته و یک مصدوم داشت.

وی با اشاره به اینکه آمبولانس‌های اورژانس در لحظه‌های نخستین پس از برقراری تماس با مرکز برای امدادرسانی در محل حادثه حاضر شدند، اظهار کرد: جان باختگان ۲ خانم و سه آقا بودند که توسط عوامل هلال احمر و آتش‌نشانی رها سازی شدند.

صالح نساج با بیان اینکه دختر ۱۲ ساله مصدوم به بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود انتقال یافته است، افزود: آمبولانس‌های منطقه یک شهری، ولایت و طرود به محل حادثه اعزام شدند.

مدیریت مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود با ۱۷۴ کارشناس در ۱۶ پایگاه جاده‌ای، چهار پایگاه شهری، ۲ موتورلانس، یک پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد و ۳۰ دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات‌رسانی می‌کند.

همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس با ۱۳ تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پرتلفات و خدمات‌دهی به بیماران سرپایی در این مرکز آماده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار