در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

بروز کمترین آسیب در تهدیدات احتمالی با پدافند غیر عامل وزارت بهداشت

رئیس کمیته پدافند غیر عامل وزارت بهداشت گفت: با حمله های زیستی و شیمیایی احتمالی، تداوم خدمت رسانی سلامت باید ادامه داشته باشد. 

جعفر میعادفر رئیس کمیته پدافند غیر عامل وزارت بهداشت گفت: بررسی ها نشان می دهند که زیرساخت ها باید طوری در کشور آماده باشند تا کمترین آسیب در برابر هرگونه تهدید یا حمله های احتمالی دشمن در حوزه های سایبری، شیمیایی، زیستی و پرتوی دیده شود.

وی تاکید کرد: اکنون یکی از موضوعات روز دنیا، مقابله با تهدیدهای زیستی و سایبری با هدف حفظ سلامتی مردم کشور است و پدافند غیر عامل وزارت بهداشت به صورت دوره ای آموزش های لازم را به روسای دانشگاه های علوم پزشکی، مدیران مراکز بهداشتی و درمان و همچنین کارشناسان فوریت های پزشکی می دهد. 

رئیس کمیته پدافند غیر عامل وزارت بهداشت ادامه داد: با حمله های زیستی و شیمیایی احتمالی دشمن، تداوم خدمت رسانی در حوزه سلامت باید ادامه داشته باشد. 

میعادفر بیان کرد: پدافند غیر عامل در حوزه های مختلف از جمله سلامت با هدف مقابله با تهدیدهای مختلف تشکیل شده است و یکی از برنامه های این سازمان توانمند سازی، آمادگی برای پیشگیری و پاسخ دهی سریع به تهدیدات زیستی، شیمیایی و حتی پرتوی دشمن است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.