قطار شنبه‌های برخط به ایستگاه منطقه چهار رسید

مدیر شهرداری منطقه چهار یزد، از پیگیری ویژه مسئولان شنبه‌های برخط از برخی پروژه‌های در دست اقدام این منطقه خبر داد.

سید ابوالفضل کشفی مدیر شهرداری منطقه چهاریزد با اشاره به بازدید سه ساعته صورت گرفته توسط مسئولان شنبه‌های برخط از منطقه چهار، گفت: اولین ایستگاه، ادای احترام به شهید خوش‌نام بوستان آزادشهر بود و پس از آن، بازدید از بوستان صورت گرفت. 

او افزود: در این بازدید تصمیمات مهمی از جمله تجهیز ساختمان نگهبانی، جابجایی ست‌های ورزشی در پیاده راه سلامت و ایجاد محیطی برای نصب وسایل بازی کودکان در صورت امکان، اتخاذ شد. 

مدیر شهرداری منطقه چهار، ایستگاه بعدی این بازدید شبانه را بوستان بانوان خیرآباد بیان کرد و ادامه داد: در این بازدید مقرر شد تا جهت افزایش شادی و نشاط در این مجموعه، فضاسازی برای گلکاری توسعه یابد.

کشفی همچنین از بهره برداری فلکه پنجم آزادشهر (میدان حضرت ولیعصر (عج)) تا هفته دولت امسال خبر داد و گفت: در بازدید صورت گرفته از فلکه پنجم آزادشهر، عملکرد احداث این پروژه مورد تقدیر مسئولان قرار گرفت و مصوبات لازم برای ارائه خدمات بیشتر به شهروندان، اتخاذ شد.

شنبه‌های برخط در شهرداری منطقه چهار با حضور فاطمه زارع رییس کمسیون خدمات و محیط زیست شهری و هیات همراه، حمیدرضا رحمیدل معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری یزد و کارشناسان مرتبط، محمد سعید کاشفی رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد، سید ابوالفضل کشفی مدیر شهرداری منطقه چهار و هیات همراه برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.