مجتبی حاج علی گفت: مسیر کامل خط ویژه اتوبوس تندرو کرج از پایانه دانشگاه خوارزمی تا پایانه شهید سلطانی به صورت رفت و برگشت به طول ۳۰ کیلومتر و ۳۵ ایستگاه در حال ساخت است.
وی با اشاره به راه اندازی فاز نخست این طرح تا پایان تیرماه گفت: درفاز اول این مسیر از چهارراه طالقانی تا پایانه دانشگاه خوارزمی به صورت رفت و برگشت به بهره برداری میرسد و ۷۰ درصد مسیر جداسازی شده است.
حاج علی گفت: هزینه زیر ساخت این طرح ۲۱۵ میلیارد تومان باست که با اجرای آن زمان سفر مسافران و زمان سر فاصله رسیدن اتوبوسها کاهش مییابد و همچنین با ترویج استفاده از حمل و نقل مومی آلودگی هوا نیز کاهش مییابد.
وی گفت: ارتقای حمل و نقل عمومی و توسعه عدالت اجتماعی از اهداف ساخت این طرح است تا اقشار مختلف مردم به ویژه اقشار کم برخوردار بتوانند با قیمت مناسب و سریعتر در شهر تردد کنند.
وی گفت: همچنین در این مسیر ۱۶ دوربین نصب شده است و تخلفات رانندگی در مسیر خط ویژه به صورت هوشمند ثبت میشود.
خیابان بهشتی ، یکی از پرترافیک ترین خیابان ها در پیک رفت و آمد هست که با نصف شدن خیابان باعث ترافیک بیشتر و آلودگی بیشتر هوای کرج خواهد شد بهتر بود هزینه های صرف شده را جهت تکمیل مترو میکردید که از سال ۹۰ وعده آنرا میدهید .
هر کاری میکنن فقط عذاب مردم رو بیشتر میکنه. اینهمه هزینه و بودجه اضافه کسی هم نیست رسیدگی کنه.
اینهمه هزینه کردن همه جای کرج رو کندن . از میدان جمهوری و فلکه اول تا خیابان شهید بهشتی. یک مشت طرح بیفایده که با چهار تا چراغ قرمز حل میشد . بستن خیابان ششم اشتراکی از مسخره ترینهاس.
جای این هزینه ها که فقط برای اصراف بودجه و پر کردن جیب کارفرماهاست کاش چهار تا مدرسه و بیمارستان میساختند که مردم از صبح تا شب برای یه دکتر ساده اسیر بیمارستانهای دولتی نباشند .
فقط ترافیک بیشتر شده